Swoje 5 minut

Data: 2019-06-11 07:34:20
Autor: Pajdak
Swoje 5 minut
https://www.newsweek.pl/polska/elzbieta-witek-nowa-minister-spraw-wewnetrznych-i-administracji/pv1g0zl

"Elżbieta Witek, nowa szefowa MSWiA, nigdy nie była konstytucyjnym ministrem ani wyróżniającym się posłem."

"W jej rodzinnym Jaworze na Dolnym Śląsku krytycy nowej Minister Spraw Wewnętrznych do dziś rozpamiętują jak w 2012 r. Elżbieta Witek pojechała z domu do Sejmu taksówką 460 km na koszt podatnika, bo - jak potem tłumaczyła - w pociągu nie było miejsc siedzących."

POprzednik E.Witek prysnął do Bruseli. ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-06-11 11:44:50
Autor: Jacek Bialy
Swoje 5 minut
    -- - POprzednik E.Witek prysnął do Bruseli. ;-)))

Ee tam prysnął...   Kaczor go tam zesłał i tyle.

JB

Data: 2019-06-11 14:13:31
Autor: Zenek Kapelinder
Swoje 5 minut
Ciesz sie pizdziak chwila, nareszcie ci ktos odpisal.

Data: 2019-06-11 14:55:23
Autor: Jakub A. Krzewicki
Swoje 5 minut
W dniu wtorek, 11 czerwca 2019 23:13:32 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Ciesz sie pizdziak chwila, nareszcie ci ktos odpisal.

Ja mu czasem odpisuję, tylko że ja krytykuję obie partie potyliczne.

Data: 2019-06-11 15:39:44
Autor: Zenek Kapelinder
Swoje 5 minut
Po co akurat mnie sie tlumaczysz?

Data: 2019-06-12 13:21:46
Autor: Pajdak
Swoje 5 minut
Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> napisał w wiadomości news:86e0d34b-f2b6-44eb-ab8e-6e9f1bceef8dgooglegroups.com...
W dniu wtorek, 11 czerwca 2019 23:13:32 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Ciesz sie pizdziak chwila, nareszcie ci ktos odpisal.

Ja mu czasem odpisuję, tylko że ja krytykuję obie partie potyliczne.

zenek to genetyczny przygłup. Odpisuje sam sobie.
Na dodatek "pizdziaki" mnożą mu się jak koty z Nowogrodzkiej! ;-)))
Taką samą schizę ma "lordzik".

Nie dyskutuję z nimi tylko ich drażnię argumentami! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-06-12 07:18:02
Autor: Zenek Kapelinder
Swoje 5 minut
ty pizdziak i argumenty. Tego by nawet Pierdu nie wymyslil.

Swoje 5 minut