Swojego wroga można olać i osrać...

Data: 2009-07-01 11:07:47
Autor: Tzva Adonai
Swojego wroga można olać i osrać...
.... można też obrzygać... ;}

Video: http://www.youtube.com/watch?v=Sb5o1N8xmrE&feature=channel_page

Tak spodobał mi się ten teledysk, że jego najlepszy fragment
postanowiłem umieścić na swoim kanale YT...

Data: 2009-07-01 12:24:43
Autor: Marek
On 1 Lip, 20:07, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
... można też obrzygać... ;}

Video:http://www.youtube.com/watch?v=Sb5o1N8xmrE&feature=channel_page

Tak spodobał mi się ten teledysk, że jego najlepszy fragment
postanowiłem umieścić na swoim kanale YT...

Ty potrafisz znalezc cos ladnego !

Data: 2009-07-01 21:32:02
Autor: Jerzy Tabortowski
Swojego wroga można olać i osrać. ..
Ty potrafisz znalezc cos ladnego !

To i tak soft, mógł znaleźć cóś takiego jak jeden gitarzysta na scenie wsadza drugiemu palec.

Data: 2009-07-02 06:30:45
Autor: Jakub A. Krzewicki
Swojego wroga można olać i osrać...
środa, 1 lipca 2009 20:07. carbon entity 'Tzva Adonai'
<tzva.adonai1@lycos.com> contaminated pl.soc.polityka with the following
letter:

... można też obrzygać... ;}

Tylko to umiesz?
"Duch tchnie kędy chce..." - w twoim przypadku to tylko czkawka i pierdzenie
tchną kędy się im tylko żywnie podoba.

--
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Data: 2009-07-02 11:59:08
Autor: googlarz

"Jakub A. Krzewicki" <ebredel@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

pierdzenie
tchną kędy się im tylko żywnie podoba.

-- tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai

   dlaczego byc innym skoro nalezy to przeciez

   do konanonu dobrych manier naszych kochanych

   mlodych gosci postawiacych po sobie nagminnie

   surprise presents podobnego rodzaju

   w krakowskich hotelach.

   rem

Data: 2009-07-02 12:07:42