Swołocz już nie chce dymisji premiera Donalda Tuska, he, he, he!!!

Data: 2011-04-12 09:02:47
Autor: Przemysław W
Swołocz już nie chce dymisji premiera Donalda Tuska, he, he, he!!!
Przed Pałacem Prezydenckim nie ma już śladu po "obrońcach krzyża". Stowarzyszenie "Solidarni 2010" zapowiadało, że nie opuści Krakowskiego Przedmieścia aż do "dymisji Donalda Tuska". Jednak rano przed Pałacem nie było już ani krzyży, ani namiotu.
Życie na Krakowskim Przedmieściu wróciło już do normy. Nie ma śladu po uczestnikach ostatnich protestów.

Jeszcze około północy ok. 30 osób modliło się pod dwoma ustawionymi wieczorem dużymi krzyżami. Zapowiadali, że są gotowi zostać na noc przed Pałacem. Nie ma już na Krakowskim Przedmieściu tych osób, ani krzyży.

Wcześniej środowiska skupione wokół "Gazety Polskiej" zapowiadały , że nie opuszczą terenu przed Pałacem, dopóki nie zostaną spełnione ich postulaty. Domagali się m.in. dymisji premiera Donalda Tuska i ministrów: Jerzego Millera, Radosława Sikorskiego, Tomasza Arabskiego, a także Edmunda Klicha "za zdradę interesów państwa polskiego".

Protest miał trwać "do skutku" dzięki wybiegowi. To miał być nowy "wóz Drzymały": - Gdy strażnicy kazali nam zwinąć namiot, podnieśliśmy go i zaczęliśmy wędrować. Tego nie zabraniają żadne przepisy - mówiła Ewa Stankiewicz, autorka filmu "Solidarni 2010". Wczoraj około 16, namiot otoczyli strażnicy miejscy. Po kilkunastu minutach namiot zniknął.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,9418305,Mieli_zostac_do_dymisji_Tuska__Ale_poszli_do_domu.html

Przemek

--

"Natrętna retoryka męczeństwa, ofiary, spisku i smoleńskiego kłamstwa złączyła się z moralnym szantażem - wymuszaniem kultu prezydenta Lecha Kaczyńskiego.
Jedność pierwszych dni zamieniono w spektakl wykluczania z polskości, a z krzyża uczyniono symbol podziału społeczeństwa i Kościoła."

Data: 2011-04-12 00:08:31
Autor: Hans Kloss
Swołocz nie chce dymisji premiera Donalda Tuska, he, he, he!!!
On 12 Kwi, 09:02, Przemysław W <Bro my RP przed pisem@...pl> wrote:
[coś tam]

Raz napisałeś prawdę- swołocz rzeczywiście nie chce dymisji ryżego
gnoja,  chcą jej wyłącznie porządni ludzie. A potem Trybunał stanu,
wyrok i ODSIADKA, oby wieloletnia.
J-23

Data: 2011-04-12 09:25:08
Autor: Przemysław W
Swołocz nie chce dymisji premiera Donalda Tuska, he, he, he!!!
Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał

Raz napisałeś prawdę- swołocz rzeczywiście nie chce dymisji ryżego
gnoja,  chcą jej wyłącznie porządni ludzie.

To ci z krzyżami, ci związani ze środowiskiem "Gazety Polskiej" i ci co mieli tam trwać do skutku, to już nie są porządnymi ludźmi? Obudź się zindoktrynowany bidoku. W Warszawie, która liczy bez mała 1 800 000 mieszkańców, zainteresowanych zadymą karłowatego psychola było.......7 000 osób włącznie z przyjezdnymi! Jesteście bandą przestępców, zadymiarzy itp. Porządni obywatele muszą płacić za wasze wybryki i chęć dorwania się do władzy. Popłyniecie w jesiennych wyborach jak gówno do kanału i będzie spokój.

Przemek

Data: 2011-04-12 00:29:11
Autor: Hans Kloss
Swołocz nie chce dymisji premiera Donalda Tuska, he, he, he!!!
On 12 Kwi, 09:25, Przemysław W <Bro my RP przed pisem@...pl> wrote:
. Pop yniecie w jesiennych wyborach jak g wno do kana u i b dzie
spok j.
Ano popłyniecie...  znowu prawdę napisałeś- chory jesteś czy płacić
przestali ?
J-23

Data: 2011-04-12 11:37:41
Autor: Tomek

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:io0uon$mj1$1inews.gazeta.pl...
[...]

W Warszawie, która liczy bez mała 1 800 000 mieszkańców, zainteresowanych protestem przeciwko moherom i pojebom od Kaczyńskiego, było zaledwie kilkanaście osób. Były one skutecznie usuwane poza szpaler zwolenników Kaczora, obeszło się bez incydentów.
Tomek

Data: 2011-04-12 19:43:21
Autor: cepik

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:597a91ab-b09b-435f-88e1-b9e280ee0c6ba12g2000yqk.googlegroups.com...
[...]

kto to jest "ryży gnoj"? bedziesz umial napisac z imienia i nazwiska o kogo chodzi?

cepik

Data: 2011-04-12 22:25:19
Autor: pluton
Swołocz nie chce dymisji premiera Donalda Tuska, he, he, he!!!
A potem Trybunał stanu,
wyrok i ODSIADKA, oby wieloletnia.
J-23

Mam nadzieje, ze juz zlozyles komplet dowodow o popelnieniu przestepstw
do prokuratury ?

Nullification

Data: 2011-04-12 14:33:47
Autor: Azsxse

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:io0teq$ijq$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tu nie chodzi o krzyż ani o Smoleńsk. Zadaniem tej hordy jest nękanie prezydenta Komorowskiego! Jarosław Kaczyński wciąż uważa, że to jemu, Marcie, jej męzom, dzieciom i wszelkim pociotkom należy się kwatera w pałacu prezydenckim!

AAA

Data: 2011-04-12 14:38:31
Autor: Przemysław W
Swołocz już nie chce dymisji premiera Donalda Tuska, he, he, he!!!
Użytkownik "Azsxse" <azxse@firstunit.cz> napisał

[...]

Pamiętam jak ciężko było się wyprowadzić z pałacu córce Kaczyńskiego.

Przemek

Data: 2011-04-12 18:29:32
Autor: | heÂŽsk |
Swołocz już nie chce dymisji premiera Donalda Tuska, he, he, he!!!
On Tue, 12 Apr 2011 14:38:31 +0200, Przemysław W <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

> [...]

> AAA

Pamiętam jak ciężko było się wyprowadzić z pałacu córce Kaczyńskiego.

zadomowilo sie biedactwo, przestrzeni duzo, zarcie za darmoche,
limuzyna za darmoche. jasniepanstwo w lebek uderzylo. oj uderzylo.

Data: 2011-04-12 21:38:09
Autor: Przemysław W
Swołocz już nie chce dymisji premiera Donalda Tuska, he, he, he!!!
Użytkownik ""| heRsk |"" <same.bigbrednie@interia.pl> napisał

zadomowilo sie biedactwo, przestrzeni duzo, zarcie za darmoche,
limuzyna za darmoche. jasniepanstwo w lebek uderzylo. oj uderzylo.

No i mężuś pod osłoną nocy korzystający z luksusu. Może niebawem będzie miał okazję porównać pałac z..............celą.

Przemek