Syf jak za czasów Noego

Data: 2013-02-05 08:30:45
Autor: abc
Syf jak za czasów Noego
"Ziemia została skażona w oczach Boga. Gdy Bóg widział, iż ziemia jest
skażona, że wszyscy ludzie postępują na ziemi niegodziwie, rzekł do Noego:
Postanowiłem położyć kres istnieniu wszystkich ludzi, bo ziemia jest pełna
wykroczeń przeciw mnie; zatem zniszczę ich wraz z ziemią."

(Rdz 6:11-13)

Data: 2013-02-04 23:41:20
Autor: glob
Syf jak za czasów Noego
On 5 Lut, 08:30, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
[...]

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

Tak to prawda.. ciągle kler gwałci dzieci, morduje ludzi, syczy z
nienawiści , prześladuje niewinnych...mówisz że zgodnie z oburzeniem
Boga ten syf powinniśmy wytopić?

Data: 2013-02-05 10:32:46
Autor: Trybun
Syf jak za czasów Noego
W dniu 2013-02-05 08:30, abc pisze:
[...]

Tak! Ziemia została skażona najgorszym co rasę ludzką mogło spotkać - została skażona zarazą zwana kapitalizmem. To dzięki niej zamiast życia tu jak w raju mamy piekło na ziemi.

Data: 2013-02-05 17:01:13
Autor: jr
Syf jak za czasów Noego

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:keqjki$hu1$2node1.news.atman.pl...

| Tak! Ziemia została skażona najgorszym co rasę ludzką mogło spotkać -
| została skażona zarazą zwana kapitalizmem. To dzięki niej zamiast życia
| tu jak w raju

Musialbys sobie ten raj na powrot ogrodzic drutem kolczastym. Zeby jego mieszkancy nie pouciekali do krajow kapitalistycznych, jak to juz kiedys bywalo.

Data: 2013-02-05 18:09:14
Autor: Trybun
Syf jak za czasów Noego
W dniu 2013-02-05 17:01, jr pisze:

> [...]

mieszkancy nie pouciekali do krajow kapitalistycznych, jak to juz kiedys bywalo.

A twoi jaśniepanowie będą mi za tych drutów sączyć jad z tych swoich wiecznie nienażartych ryjów o miłych perspektywy w służeniu im? To już było przerabiane - tu nie pomoże żadna blokada od kapitalistycznej zarazy - ich trzeba na Marsa, albo chociaż na Madagaskar.. Tam mogą żerować co najwyżej na lemurach.

Data: 2013-02-05 18:25:15
Autor: jr
Syf jak za czasów Noego

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kerebv$v8j$1node2.news.atman.pl...
|W dniu 2013-02-05 17:01, jr pisze:
| > |

| A twoi jaśniepanowie będą mi za tych drutów sączyć jad z tych swoich
| wiecznie nienażartych ryjów o miłych perspektywy w służeniu im?

O tych milych perspektywach wie dobrze kazdy czlowiek pracy.
Wiesz dlaczego ludzie pracy z calego swiata wyjezdzaja za praca do krajow kapitalistycznych? Bo tam sa kapitalisci, ktorzy ludziom pracy daja dobrze zarobic. Dlaczego nikt stamtad nie uciekl do twojego czerwonego 'raju'. Bo czlowiek pracy nie jest swinia, wiec ma czego szukac w chlewie.

Data: 2013-02-09 10:36:54
Autor: Trybun
Syf jak za czasów Noego
W dniu 2013-02-05 18:25, jr pisze:

> [...]

zarobic. Dlaczego nikt stamtad nie uciekl do twojego czerwonego 'raju'. Bo
czlowiek pracy nie jest swinia, wiec ma czego szukac w chlewie.

Tak, i te ryje za wszelką cenę muszą innym to uświadamiać. Prowadzenie takiej dywersyjnej stacji radia bądź TV to nie małe pieniądze... A jednak wiecznie nienażarte ryje decydują się na taki wydatek. A wiesz czemu?, oni doskonale wiedzą że jest sporo takich co można im wmówić że praca na innych prowadzi to prosta droga do osiągnięcia przez tych biedaków nirvany.. Ty najwyraźniej po 89 roku już ja osiągnąłeś.
Przyjedź do Poznania i pogadaj z Grekami którzy porzucili swój kapitalistyczny raj dla życia w komunie, i dopiero otwieraj buźkę.

Data: 2013-02-09 23:50:04
Autor: jr
Syf jak za czasów Noego

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kf55bi$a2c$2node1.news.atman.pl...
|W dniu 2013-02-05 18:25, jr pisze:
| > |

| Tak, i te ryje za wszelką cenę muszą innym to uświadamiać.

Nie wszyscy sa podobni tobie Trybunie.
Ja w Szwecji poznalem uciekiniera z bolszewii, ktorego kapitalista ani w niczym nie uswiadamial, ani mu nie dal zadnego deputatu weglowego, ani nawet na wczasy nigdzie go nie wyslal (a juz kolonie dla dzieci swoich pracownikow to mial calkiem w dupie). Przez cale lata siedemdziesiate dostawalismy pocztowki a to z Kanarow, a to z Cypru, gdzie ludzie ci wyjezdzali na urlop.

Data: 2013-02-09 23:52:19
Autor: jr
Syf jak za czasów Noego

> [...]
| praca na innych prowadzi to prosta droga do osiągnięcia przez tych
| biedaków nirvany.. Ty najwyraźniej po 89 roku już ja osiągnąłeś.

Co ty wiesz o nirwanie stary komuchu? (moze troche wiecej niz Lenin)

Data: 2013-02-05 18:28:26
Autor: jr
Syf jak za czasów Noego

> [...]
| wiecznie nienażartych ryjów o miłych perspektywy w służeniu im? To już
| było przerabiane - tu nie pomoże żadna blokada od kapitalistycznej

Gdy kapitalisci z jakiegos powodu pojada kiedys na Marsa, ruszy za nimi swiat pracy calej kuli ziemskiej.

Data: 2013-02-09 10:36:10
Autor: Trybun
Syf jak za czasów Noego
W dniu 2013-02-05 18:28, jr pisze:

> [...]
| zarazy - ich trzeba na Marsa

Gdy kapitalisci z jakiegos powodu pojada kiedys na Marsa, ruszy za nimi swiat

Tak, wg ciebie i tobie podobnych zniewolonych parobków nie ma żadnych wątpliwości że tak się stanie. ale tylko wg was, rzeczywistość będzie wyglądać zupełnie inaczej, będzie przypominała raj.

Data: 2013-02-09 10:38:47
Autor: zdumiony
Syf jak za czasów Noego
Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kf55bi$a2c$3node1.news.atman.pl...
wyglądać zupełnie inaczej, będzie przypominała raj.

Raj jak w Korei Pólnocnej?

Data: 2013-02-09 10:49:32
Autor: Trybun
Syf jak za czasów Noego
W dniu 2013-02-09 10:38, zdumiony pisze:
Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kf55bi$a2c$3node1.news.atman.pl...
wyglądać zupełnie inaczej, będzie przypominała raj.

Raj jak w Korei Pólnocnej?

Coś na kształt raju mogłoby zaistnieć w tym kraju tylko wtedy gdyby co drugi Won musiał iść na broń. Gdyby USA ze swoja imperialną zgraja nie stwarzali ciągłego zagrożenia dla ich kraju i stylu życia.

Data: 2013-02-10 00:02:09
Autor: jr
Syf jak za czasów Noego

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kf569r$avk$2node1.news.atman.pl...

| Coś na kształt raju mogłoby zaistnieć w tym kraju tylko wtedy gdyby co
| drugi Won musiał iść na broń. Gdyby USA ze swoja imperialną zgraja nie
| stwarzali ciągłego zagrożenia

Biedni Koreanczycy z pólnocy. Gdyby chociaz mieli ta rope...

Data: 2013-02-09 23:57:59
Autor: jr
Syf jak za czasów Noego

> [...]
|W dniu 2013-02-05 18:28, jr pisze:

| > |

| Tak, wg ciebie i tobie podobnych zniewolonych parobków

Powiedz no w koncu stary komuchu, kto to taki mnie dzisiaj jeszcze zniewala?

Data: 2013-02-09 09:00:09
Autor: zdumiony
Syf jak za czasów Noego
[...]

Bzdury gadasz, kapitalizm to naturalny stan rzeczy, została skażona socjalizmem

Data: 2013-02-09 10:36:02
Autor: Trybun
Syf jak za czasów Noego
W dniu 2013-02-09 09:00, zdumiony pisze:
[...]

Nie widzisz szaleńcze że zdecydowaną większość nieszczęść ludzkości człowiek zawdzięcza jednemu - kapitalismusowi i jego reprezentantom w osobach wiecznie nienażartych ryjów?

Data: 2013-02-09 10:39:35
Autor: zdumiony
Syf jak za czasów Noego
Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kf55bh$a2c$1node1.news.atman.pl...
Nie widzisz szaleńcze że zdecydowaną większość nieszczęść ludzkości człowiek zawdzięcza jednemu - kapitalismusowi i jego reprezentantom w osobach wiecznie nienażartych ryjów?
Nie, większość nieszczęść 20 wieku spowodowana była budową komuszego "raju"

Data: 2013-02-09 10:49:26
Autor: Trybun
Syf jak za czasów Noego
W dniu 2013-02-09 10:39, zdumiony pisze:
[...]

Walki człowieka z zarazą dziesiątkująca ludzkość - kapitalizmem.

Data: 2013-02-10 00:04:38
Autor: jr
Syf jak za czasów Noego

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kf569r$avk$1node1.news.atman.pl...

| Walki człowieka z zarazą dziesiątkująca ludzkość - kapitalizmem.

Ktorego czlowieka? Wy walczycie ze swiatem, ludzie od was uciekaja.

Data: 2013-02-05 17:05:29
Autor: jr
Syf jak za czasów Noego

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:5110b58f$0$1313$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
| Postanowiłem położyć kres istnieniu wszystkich ludzi, bo ziemia jest pełna
| wykroczeń przeciw mnie; zatem zniszczę ich wraz z ziemią."

Takimi kazaniami zaraziliscie swiat czerwona herezja i czerwonym potopem. Zamilcz zalosny czlowieku, a nie bedziesz mial powodow do swoich gorzkich zalow.

Data: 2013-02-08 22:28:47
Autor: pluton_
Syf jak za czasów Noego
Postanowiłem położyć kres istnieniu wszystkich ludzi, bo ziemia jest pełna
wykroczeń przeciw mnie; zatem zniszczę ich wraz z ziemią."

A to jebany msciwy chuj.

Nullification

Data: 2013-02-08 13:27:08
Autor: brat_olin
Syf jak za czasów Noego
pluton_" <pluton_o...@poczta.onet.pl> wrote:

> Postanowiłem położyć kres istnieniu wszystkich ludzi, bo ziemia jest pełna
> wykroczeń przeciw mnie; zatem zniszczę ich wraz z ziemią."

A to jebany msciwy chuj.

Tez tak sobie pomyslalem.  Ten starotestamentowowy
Bog to do Guantanamo, albo bazooka go jak w Izraelu
do Palestynczykow!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2013-02-08 22:25:53
Autor: zdumiony
Syf jak za czasów Noego
Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:kf3qdk$rt$1node1.news.atman.pl...
A to jebany msciwy chuj.
mówisz o sobie?

Data: 2013-02-08 22:41:38
Autor: pluton_
Syf jak za czasów Noego

> A to jebany msciwy chuj.

mówisz o sobie?

Facet, no nie sugeruj ze masz IQ moherowej babci.

Nullification

Data: 2013-02-08 22:40:00
Autor: u2
Syf jak za czas�w Noego
W dniu 2013-02-08 22:41, pluton_ pisze:
Facet, no nie sugeruj ze masz IQ moherowej babci.

Nie no to zbyt wysokie dla ciebie plutek...-;)

Data: 2013-02-09 07:57:09
Autor: zdumiony
Syf jak za czasów Noego
Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:kf3r5n$1oa$1node1.news.atman.pl...
Facet, no nie sugeruj ze masz IQ moherowej babci.

Wnioskuję że z  ciebie po prostu zwykły, śmierdzący tchórz, to co mówisz o Bogu boisz się powiedzieć swojemu szefowi w pracy. Można się domyślać że gdy cię szef zdenerwuje, przychodzisz do domu i wyżywasz się na żonie i dzieciach.

Data: 2013-02-09 09:57:41
Autor: pluton_
Syf jak za czasów Noego
[...]

I smierdzi mi z geby i mam obsrane gacie.

Nullification

Data: 2013-02-09 09:54:03
Autor: zdumiony
Syf jak za czasów Noego
Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:kf52p6$79c$1node1.news.atman.pl...
I smierdzi mi z geby i mam obsrane gacie.

to sie tym nie chwal

Data: 2013-02-10 00:10:48
Autor: jr
Syf jak za czasów Noego

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:kf52rf$7c2$1node1.news.atman.pl...
| Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
|
| to sie tym nie chwal

Pan?Pani tym faktem zgorszona?

Data: 2013-02-09 10:35:18
Autor: u2
Syf jak za czas�w Noego
W dniu 2013-02-09 09:57, pluton_ pisze:
I smierdzi mi z geby i mam obsrane gacie.

No to wiadomo plutek, ubeckie mendy tak maja...-;)

Data: 2013-02-10 00:12:32
Autor: jr
Syf jak za czas�w Noego

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51161856$0$26709$65785112news.neostrada.pl...

| No to wiadomo plutek, ubeckie mendy tak maja...-;)

Ty mi troche przypominasz tego 'cyrkusa' (jak to go sam nazwales).

Data: 2013-02-10 00:09:06
Autor: jr
Syf jak za czasów Noego

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:kf3qh5$2md$1node2.news.atman.pl...
| Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
| mówisz o sobie?

Dlaczego od razu o sobie?
Plucio naplul na boga Izraelitow, ktory niestety, nie nadaje sie nawet na sasiada.

Data: 2013-02-14 10:20:20
Autor: zdumiony
Syf jak za czasów Noego
Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości news:kf6kuh$uge$1node1.news.atman.pl...
Dlaczego od razu o sobie?
Plucio naplul na boga Izraelitow, ktory niestety, nie nadaje sie nawet na
sasiada.

Dlaczego nie nadaje?? Za to że spowodował potop?
Ale wyraźnie pisze:
[...]

Jeżeli byl tam taki syf jak obecnie: homomałzenstwa, aborcja itd ?

Data: 2013-02-14 22:15:11
Autor: jr
Syf jak za czasów Noego

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:kfia8l$us2$1node2.news.atman.pl...
[...]

Lubisz sasiadow zawistnych i msciwych?

Data: 2013-02-14 22:17:07
Autor: zdumiony
Syf jak za czasów Noego
Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości news:kfjk4u$60s$7node1.news.atman.pl...
Lubisz sasiadow zawistnych i msciwych?

Takie masz złe zdanie na temat Boga?

Data: 2013-02-14 23:09:37
Autor: jr
Syf jak za czasów Noego

Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości
Lubisz sasiadow zawistnych i msciwych?

Takie masz złe zdanie na temat Boga?

Moje zdanie tu nie ma nic do rzeczy (po co ten szantaz moralny?). Na temat
swojego boga napisali wystarczajaco wiele starozytni Izraelici.

Syf jak za czasów Noego