Syf jak za czasów Noego

Data: 2013-02-08 22:28:47
Autor: pluton_
Syf jak za czasów Noego
Postanowiłem położyć kres istnieniu wszystkich ludzi, bo ziemia jest pełna
wykroczeń przeciw mnie; zatem zniszczę ich wraz z ziemią."

A to jebany msciwy chuj.

Nullification

Data: 2013-02-08 13:27:08
Autor: brat_olin
Syf jak za czasów Noego
pluton_" <pluton_o...@poczta.onet.pl> wrote:

> Postanowiłem położyć kres istnieniu wszystkich ludzi, bo ziemia jest pełna
> wykroczeń przeciw mnie; zatem zniszczę ich wraz z ziemią."

A to jebany msciwy chuj.

Tez tak sobie pomyslalem.  Ten starotestamentowowy
Bog to do Guantanamo, albo bazooka go jak w Izraelu
do Palestynczykow!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2013-02-08 22:25:53
Autor: zdumiony
Syf jak za czasów Noego
Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:kf3qdk$rt$1node1.news.atman.pl...
A to jebany msciwy chuj.
mówisz o sobie?

Data: 2013-02-08 22:41:38
Autor: pluton_
Syf jak za czasów Noego

> A to jebany msciwy chuj.

mówisz o sobie?

Facet, no nie sugeruj ze masz IQ moherowej babci.

Nullification

Data: 2013-02-08 22:40:00
Autor: u2
Syf jak za czas�w Noego
W dniu 2013-02-08 22:41, pluton_ pisze:
Facet, no nie sugeruj ze masz IQ moherowej babci.

Nie no to zbyt wysokie dla ciebie plutek...-;)

Data: 2013-02-09 07:57:09
Autor: zdumiony
Syf jak za czasów Noego
Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:kf3r5n$1oa$1node1.news.atman.pl...
Facet, no nie sugeruj ze masz IQ moherowej babci.

Wnioskuję że z  ciebie po prostu zwykły, śmierdzący tchórz, to co mówisz o Bogu boisz się powiedzieć swojemu szefowi w pracy. Można się domyślać że gdy cię szef zdenerwuje, przychodzisz do domu i wyżywasz się na żonie i dzieciach.

Data: 2013-02-09 09:57:41
Autor: pluton_
Syf jak za czasów Noego
[...]

I smierdzi mi z geby i mam obsrane gacie.

Nullification

Data: 2013-02-09 09:54:03
Autor: zdumiony
Syf jak za czasów Noego
Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:kf52p6$79c$1node1.news.atman.pl...
I smierdzi mi z geby i mam obsrane gacie.

to sie tym nie chwal

Data: 2013-02-10 00:10:48
Autor: jr
Syf jak za czasów Noego

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:kf52rf$7c2$1node1.news.atman.pl...
| Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
|
| to sie tym nie chwal

Pan?Pani tym faktem zgorszona?

Data: 2013-02-09 10:35:18
Autor: u2
Syf jak za czas�w Noego
W dniu 2013-02-09 09:57, pluton_ pisze:
I smierdzi mi z geby i mam obsrane gacie.

No to wiadomo plutek, ubeckie mendy tak maja...-;)

Data: 2013-02-10 00:12:32
Autor: jr
Syf jak za czas�w Noego

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51161856$0$26709$65785112news.neostrada.pl...

| No to wiadomo plutek, ubeckie mendy tak maja...-;)

Ty mi troche przypominasz tego 'cyrkusa' (jak to go sam nazwales).

Data: 2013-02-10 00:09:06
Autor: jr
Syf jak za czasów Noego

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:kf3qh5$2md$1node2.news.atman.pl...
| Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
| mówisz o sobie?

Dlaczego od razu o sobie?
Plucio naplul na boga Izraelitow, ktory niestety, nie nadaje sie nawet na sasiada.

Data: 2013-02-14 10:20:20
Autor: zdumiony
Syf jak za czasów Noego
Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości news:kf6kuh$uge$1node1.news.atman.pl...
Dlaczego od razu o sobie?
Plucio naplul na boga Izraelitow, ktory niestety, nie nadaje sie nawet na
sasiada.

Dlaczego nie nadaje?? Za to że spowodował potop?
Ale wyraźnie pisze:
"Ziemia została skażona w oczach Boga. Gdy Bóg widział, iż ziemia jest
skażona, że wszyscy ludzie postępują na ziemi niegodziwie, rzekł do Noego:
Postanowiłem położyć kres istnieniu wszystkich ludzi, bo ziemia jest pełna
wykroczeń przeciw Mnie; zatem zniszczę ich wraz z ziemią."

(Rdz 6:11-13)

Jeżeli byl tam taki syf jak obecnie: homomałzenstwa, aborcja itd ?

Data: 2013-02-14 22:15:11
Autor: jr
Syf jak za czasów Noego

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:kfia8l$us2$1node2.news.atman.pl...
[...]

Lubisz sasiadow zawistnych i msciwych?

Data: 2013-02-14 22:17:07
Autor: zdumiony
Syf jak za czasów Noego
Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości news:kfjk4u$60s$7node1.news.atman.pl...
Lubisz sasiadow zawistnych i msciwych?

Takie masz złe zdanie na temat Boga?

Data: 2013-02-14 23:09:37
Autor: jr
Syf jak za czasów Noego

Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości
Lubisz sasiadow zawistnych i msciwych?

Takie masz złe zdanie na temat Boga?

Moje zdanie tu nie ma nic do rzeczy (po co ten szantaz moralny?). Na temat
swojego boga napisali wystarczajaco wiele starozytni Izraelici.

Syf jak za czasów Noego