Syfilis ojca rewolucji.

Data: 2009-10-23 05:36:56
Autor: cirrus
Syfilis ojca rewolucji.
# Sensacyjne wyniki najnowszych badań - Włodzimierz Lenin, ojciec komunistycznej rewolucji, zmarł na syfilis, którym zaraził się od paryskiej prostytutki, a nie jak dotychczas sądzono - na zawał serca.

Jak informuje "The Daily Telegraph", Helen Rappaport, uznana historyk i pisarka, twierdzi, że uważna analiza książek, dokumentów i gazet opisujących ostatnie lata życia Lenina dowodzi, iż zaraził się on przenoszoną drogą płciową chorobą i to właśnie ona stała się przyczyną jego śmierci. Przywódca rewolucji październikowej miał ją złapać około 1902 roku od paryskiej prostytutki.

Historyk w swojej najnowszej książce "Konspirator: Lenin na wygnaniu" dowodzi, że Rosjanin miał wiele objawów właściwych syfilis i że wielu z ówcześnie rządzących Rosją Radziecką polityków, było przekonanych, że jest zarażony. Obowiązywał jednak zakaz rozmawiania o tym pod karą śmierci. Obawiano się bowiem konsekwencji, jakie mogłoby mieć ujawnienie tajemnicy.

W oficjalnych dokumentach utrzymywano zatem, że przyczyną śmierci Lenina w 1924 roku były trzy zawały serca, które przeszedł w ciągu zaledwie dwóch lat oraz zamach na jego życie przeprowadzony w 1918 roku.

Rappaport jest jednak innego zdania i na dowód swojej tezy przywołuje m.in. raport napisany przez naukowca Iwana Pawłowa, w którym napisał on: "rewolucji dokonał szaleniec z syfilisem mózgu". Zachował się także zapis rozmowy Pawłowa z lekarzem Michaiłem Zernowem z 1928 roku, w której naukowiec utrzymywał, że Lenin cierpiał na syfilis i miał wszystkie klasyczne objawy tej choroby.

"The Daily Telegraph" przypomina, że Lenin nie byłby pierwszą znaczącą postacią historyczną, która umarła na syfilis. Przed nim byli już m.in.: Henryk VIII, Iwan Groźny i Napoleon Bonaparte. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hq62z

--
stevep

Data: 2009-10-22 23:51:56
Autor: J-23
Syfilis ojca rewolucji.
On 23 Paź, 05:36, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
[...]

wiadome bylo od dawna

J-23 itede

Data: 2009-10-23 21:18:16
Autor: Adam
Syfilis ojca rewolucji.

wiadome bylo od dawna

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Zgadza się - pamiętam, że o tym dowiedziałem się w latach 60-tych.
Na tzw. Zachodzie pisano o tym otwarcie.
AC

Data: 2009-10-23 08:11:31
Autor: Piotr
Syfilis ojca rewolucji.

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości

# Sensacyjne wyniki najnowszych badań - Włodzimierz Lenin, ojciec komunistycznej rewolucji, zmarł na syfilis, którym zaraził się od paryskiej prostytutki, a nie jak dotychczas sądzono - na zawał serca.

"Sensacyjne"?! Co wyście cyrkus ostatnie osiemdziesiąt pięć lat przezyli w pijackim amoku? Toż o syfilisie tow. Ulianowa nawet kucharki w przedwojennej Polsce wiedziały.
Ale mam dla was cyrkus gorszą wiadomość, do dzis rzadzą jego wnuki, he, he.
Piotr

Data: 2009-10-23 09:43:25
Autor: Prawusek
Syfilis ojca rewolucji.

"Piotr" <pnat@vp.pl> wrote in message news:hbrhej$tpo$1news.onet.pl...

> [...]

przedwojennej
Polsce wiedziały.
Ale mam dla was cyrkus gorszą wiadomość, do dzis rzadzą jego wnuki, he,

Z czego większość syfilityków w GWnie

Data: 2009-10-23 01:56:56
Autor: J-23
Syfilis ojca rewolucji.
On 23 Paź, 09:43, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:
"Piotr" <p...@vp.pl> wrote in messagenews:hbrhej$tpo$1news.onet.pl...

> [...]
przedwojennej
> Polsce wiedziały.
> Ale mam dla was cyrkus gorszą wiadomość, do dzis rzadzą jego wnuki, he,

Slodkopierdzacy "hrabio" (herbu KOZIEJ), a skad okreslenie "niebieska
krew"?
Glupis jak but. Nawet takich oczywistych dla przedstawicieli
arystokracji, rzeczy nie wiesz.
Kmiotku, zajmij sie lepiej swoimi kiszonkami. Bo na tym chyba sie
znasz.

J-23 itede

Data: 2009-10-23 14:02:22
Autor: Prawusek
Syfilis ojca rewolucji.
"J-23" <khanula@gazeta.pl> wrote in message
> [...]

arystokracji, rzeczy nie wiesz.
Kmiotku, zajmij sie lepiej swoimi kiszonkami. Bo na tym chyba sie

Przestań cioto jąkać się,to nawet na monitorze widać.

Data: 2009-10-23 05:21:34
Autor: J-23
Syfilis ojca rewolucji.
On 23 Paź, 14:02, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:
"J-23" <khan...@gazeta.pl> wrote in message

> [...]

znasz.

J-23 itede
Przestań cioto jąkać się,to nawet na monitorze widać.

Zamknij te nagie panie JPG., to Ci przestanie migotac w oczach

J-23 itede

PS. KOZIEJ - jak z koziej d***y traba.

Data: 2009-10-23 14:54:19
Autor: Prawusek
Syfilis ojca rewolucji.

> [...]

Przestań cioto jąkać się,to nawet na monitorze widać.

Zamknij te nagie panie JPG., to Ci przestanie migotac w oczach

Jąkasz się, bo wargi ci się oblodziły.

Data: 2009-10-23 09:44:25
Autor: Piotr
Syfilis ojca rewolucji.
Dnia Fri, 23 Oct 2009 09:43:25 +0200, Prawusek napisał(a):

Z czego większość syfilityków w GWnie

Salon, panie Jerzy, Salon!
Piotr

Data: 2009-10-23 10:43:37
Autor: cytryna
Syfilis ojca rewolucji.
[...]

Syfilis jest pochodną polityki miłości. Tak to jest jak sie kocha wszystkie.
Taki brylant jak Tusk zdarza się raz na pokolenie. Jeśli go zmarnujemy czyniąc prezydentem, to jesteśmy durniami."- to słowa Janusza Palikota, który wezwał Donalda Tuska, by zrezygnował z prezydentury, jak zwykle wzbudziły wiele emocji. Jego propozycja wypływa z troski o Polskę i oświadcza: jesteśmy durniami.Bimbrownik z Biłgoraja miewa przebłyski autoświadomości. --

Data: 2009-10-23 13:11:01
Autor: heÂŽsk
Syfilis ojca rewolucji.
On Fri, 23 Oct 2009 05:36:56 +0200, "cirrus"
<cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote:

# Sensacyjne wyniki najnowszych badań - Włodzimierz Lenin, ojciec komunistycznej rewolucji, zmarł na syfilis, którym zaraził się od paryskiej prostytutki, a nie jak dotychczas s±dzono - na zawał serca. [...]

 no europosly - kariera bliska leninowi was czeka !

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Syfilis ojca rewolucji.