Sygma Bank daje czadu..!

Data: 2009-07-03 08:25:03
Autor: szczurwa
Sygma Bank daje czadu..!
http://www.tvp.pl/publicystyka/magazyny-reporterskie/magazyn-ekspresu-reporterow/wideo/12052009

Kolejny przyczynek do tego, aby w jak najszybszym tempie uchylić
przepisy o BTE. A takim "banczkom" odbierać licencję bankową.

Data: 2009-07-03 17:45:01
Autor: Kamil Jońca
Sygma Bank daje czadu..!
szczurwa <szczurwa@gmail.com> writes:

[...]

Tam nic nie ma. Jakaś szara plama + bełkot o legalnych windowsach.

KJ

--
"Uchodzic za idiote w oczach kretyna - to rozkosz dla smakosza"
[Georges Courteline]

Data: 2009-07-03 18:14:33
Autor: blad
Sygma Bank daje czadu..!
Użytkownik "Kamil "Jońca""
http://www.tvp.pl/publicystyka/magazyny-reporterskie/magazyn-ekspresu-reporterow/wideo/12052009

Tam nic nie ma. Jakaś szara plama + bełkot o legalnych windowsach.

jest, trzeba kliknąć w ok 1/3 czasu
Ale o tym już była mowa na pbb
*** blad ***

Data: 2009-07-03 20:49:00
Autor: Piotrek
Sygma Bank daje czadu..!
szczurwa wrote:
[...]

Oni (Sygma Bank) są po prostu jacyś dziwni.

Mam ich kartę ponieważ jako jedyna jest obsługiwana w SelGros.
Karta spłacana w terminie, na rachunek podany w wyciągu.
Potwierdza to ich party line.

Natomiast zostają naliczone odsetki gdyż wpłatę byli łaskawi przeksięgować dzień czy dwa później.

Przez party line reklamacji złożyć się nie da. Trzeba pisemnie.
Co przy kwocie karnych odsetek na poziomie 2 złotych zbyt wielkiego, ekonomicznego sensu nie ma.

Jak dla mnie to porażka, nie polecam.

Piotrek

Data: 2009-07-03 20:50:24
Autor: eg
Sygma Bank daje czadu..!

Kolejny przyczynek do tego, aby w jak najszybszym tempie uchylić
przepisy o BTE. A takim "banczkom" odbierać licencję bankową.

w zadnym kraju w europie z wyjatkiem dani, duzo bardziej cywilizowanej jakby nei patrzec, nie ma odpowiednika bankowego tytulu egzekucyjnego! tez uwazam, ze bank w tym zakresie nie powinien byc traktowany jak swieta krowa...

Data: 2009-07-04 02:11:44
Autor: Tomasz Chmielewski
Sygma Bank daje czadu..!
szczurwa wrote:
[...]

He?

"Aby obejrzeć ten program należy wnieść opłatę techniczną
Opłata wynosi 12 złotych za dostęp na 30 dni lub 120 złotych za dostęp na rok."

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2009-07-04 06:12:40
Autor: Wojciech Bancer
Sygma Bank daje czadu..!
On 2009-07-04, Tomasz Chmielewski <tch@nospam.wpkg.org> wrote:
szczurwa wrote:
[...]

Hm, to SOA#1, ale z tego co widzę, to wszyscy zgłaszający problemy
piszą spod linuksa. (ja spod Win oglądałem).

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-07-04 12:02:52
Autor: Animka
Sygma Bank daje czadu..!
Tomasz Chmielewski pisze:
szczurwa wrote:
[...]

Poszukaj na google po nazwie pliku. Pewnie znajdzie się w miejscu, w którym nie trzeba płacić.

--
animka

Data: 2009-07-04 14:00:25
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Sygma Bank daje czadu..!

"szczurwa" 6144f40b-7860-4be6-b45f-43beca30b794@y17g2000yqn.googlegroups.com

: Kolejny przyczynek do tego, aby w jak najszybszym tempie uchylić
: przepisy o BTE. A takim "banczkom" odbierać licencję bankową.

Ja też tego banku nie polecam. :) Od pisania o nim zacząłem swoja tu obecność. :)

Sygma Bank daje czadu..!