Sygma Bank ukrywa TOiP

Data: 2010-08-04 22:22:22
Autor: Damian Niusy
Sygma Bank ukrywa TOiP
Witam,

Parę dni temu pisałem o KK Real Mastercard.

Napisałem do nich że mają błąd na stronie ale mnie to totalnie
olali.
No to dzwonie na ich numer 022 2564747 a tam Sygma Bank.
Na informacje że na stronie jest uszkodzony pdf dostaję odpowiedź że
to nie ich strona i oni tego nie zmienią.
Jak to nie ich strona
WHOIS: ABONONENT:

firma: Sygma Banque Societe Anonyme Spółka Akcyjna Oddział w
Polsce
ulica: ul. Suwak 3
miasto: 02-676 Warszawa

No to proszę aby mi przysłali ten regulamin na e-maila - nie mogą
tego zrobić mam iść do marketu i tam powinienem dostać.
No to pytam się o TOiP i regulamin dostaje odpowiedź że jest na
stronie.
Na moją prośbę o wskazanie tego w słuchawce zapadła cisza na 2 min
po czym się dowiedziałem że TOiP i regulamin dostanę jak podpiszę
umowę o KK.

To czyste kurestwo z ich strony. Trzeba chyba będzie
zainteresować tym Nadzór bankowy i inne instytucje i może jeszcze
http://samcik.blox.pl/html z wyborczej.

Damian

Sygma Bank ukrywa TOiP