Sygma - karta kredytowa (taka wciśniętaw ramach rat)

Data: 2011-01-26 10:51:16
Autor: kiepski
Sygma - karta kredytowa (taka wciśniętaw ramach rat)
Czy mogę mieć problem z rezygnacją z karty kredytwej w Sygma? (to taki bank, co wciska kartę jak bierzesz kredyt na AGD). Wiem z netu, że różne hocki z Sygmą ludzie miewali (z kartami kredytowymi głównie - jakieś dziwne opłaty etc). Obawiam się w ogóle aktywować tę kartę - czy są jacyś doświadczeni z Sygmą i się podzielą doświadczeniem?

Data: 2011-01-26 11:01:14
Autor: brum
[...]

ktos pisal, ze w realu przy kredycie 1000 wpisywali do umowy windykacje 120000
ja bym omijal instytucje, ktora ma takie zwyczaje

Data: 2011-01-26 11:01:34
Autor: MarekZ
Użytkownik "kiepski" <kiepski@abc.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ihoqqf$b2h$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Moja współpraca z Sygmą przebiegała akurat bezproblemowo. Koniec współpracy też był bezproblemowy - sprowadził się do zastrzeżenia karty i nie zamówienia nowej. Nawet nie rozwiązałem umowy o limit kredytowy. Jak do tej pory żadnych niespodzianek.

Niemniej jednak z bankami typu Sygma/BPH/GE/Cetelem trzeba być ostrożnym. Myślę, że to jest tak, że dopóki karta jest obsługiwana bez opóźnień wszystko gra. Jak tylko pojawi się jakiekolwiek opóźnienie spłaty, niedopłata choćby 1 grosza, naliczenie odsetek albo nieoczekiwanej prowizji (uzasadnione lub nie) czasami może następować eskalacja problemów. Problem z bankami wymienionymi wyżej bierze się zapewne z ich charakteru (masowe kredyty na drobne kwoty), nie ma tu miejsca na indywidualne podejście do klienta, nieautomatyczny kontakt ze strony takich banków z klientem jest w zasadzie zerowy, chęci do rozwiązania ewentualnych konfliktów i nieporozumień w zasadzie brak.

Data: 2011-01-26 13:29:19
Autor: Jan Koval

Użytkownik "kiepski" <kiepski@abc.pl> napisał w wiadomości news:ihoqqf$b2h$1node1.news.atman.pl...
[...]

Jeżeli nie jest zaznaczone, że karta jest wymagana do splaty kredytu to w ciagu (chyba) dwoch tygodni
odnosisz im (za potwierdzeniem) ze rezygnujesz i tyle. W umowie kredytowej jest wpis, że zaznacz jesli nie chcesz karty.

Data: 2011-01-26 16:47:39
Autor: JanKo
Sygma - karta kredytowa (taka wciśniętaw ramach rat)
Agent kiepski nadaje:
- jakieś dziwne opłaty etc). Obawiam się w ogóle aktywować tę kartę -

Brak aktywacji nie zwalnia od opłat

Data: 2011-01-28 12:41:49
Autor: kiepski
"JanKo" <bez@maila.tu> wrote in message news:ihpfmm$40u$1inews.gazeta.pl...
Brak aktywacji nie zwalnia od opłat

a skąd to wiadomo? jak to jest naliczane (na razie nic nie wiem o tym, że mam taki koszt....)

Data: 2011-01-27 09:16:08
Autor: --=olo=--
[...]

mam używam już 3 rok chyba i do tej pory nie miałem problemów, raz nie spłaciłem w terminie (3 dni) i miła pani zadzwoniła z pytaniem o wpłatę i tyle, odsetki zapłaciłem w wysokości 5 gr:-) karta ma PAYBACK więc odbieram kupony i duże robię zakupy za darmo

-- =olo=--

Data: 2011-01-27 09:35:40
Autor: RobertS
Sygma - karta kredytowa (taka wciśniętaw ramach rat)

 karta ma PAYBACK więc
odbieram kupony i duże robię zakupy za darmo

-- =olo=--

duże zakupy za darmo? możesz rozwinąć tę myśl?

RobertS

Data: 2011-01-27 12:15:28
Autor: marfi
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:ihrap1$mvi$2opal.icpnet.pl...

 karta ma PAYBACK więc
odbieram kupony i duże robię zakupy za darmo

-- =olo=--

duże zakupy za darmo? możesz rozwinąć tę myśl?

  Przesadził z reklamą :)

--
marfi

Data: 2011-01-28 09:02:15
Autor: --=olo=--

Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:4d4153d2$0$2502$65785112news.neostrada.pl...
[...]

zbiera mi się 200 zł z punktów

Data: 2011-01-28 09:04:36
Autor: --=olo=--
[...]

no nie za darmo - za kupony:-)

Sygma - karta kredytowa (taka wciśniętaw ramach rat)