Sygma - karta kredytowa (taka wci¶niętaw ramach rat)

Data: 2011-01-26 13:29:19
Autor: Jan Koval
Sygma - karta kredytowa (taka wci¶niętaw ramach rat)

Użytkownik "kiepski" <kiepski@abc.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ihoqqf$b2h$1node1.news.atman.pl...
Czy mogę mieć problem z rezygnacj± z karty kredytwej w Sygma? (to taki bank, co wciska kartę jak bierzesz kredyt na AGD). Wiem z netu, że różne hocki z Sygm± ludzie miewali (z kartami kredytowymi głównie - jakie¶ dziwne opłaty etc). Obawiam się w ogóle aktywować tę kartę - czy s± jacy¶ do¶wiadczeni z Sygm± i się podziel± do¶wiadczeniem?

Jeżeli nie jest zaznaczone, że karta jest wymagana do splaty kredytu to w ciagu (chyba) dwoch tygodni
odnosisz im (za potwierdzeniem) ze rezygnujesz i tyle. W umowie kredytowej jest wpis, że zaznacz jesli nie chcesz karty.

Sygma - karta kredytowa (taka wci¶niętaw ramach rat)