Sygma - karta kredytowa (taka wci¶niętaw ramach rat)

Data: 2011-01-26 16:47:39
Autor: JanKo
Sygma - karta kredytowa (taka wci¶niętaw ramach rat)
Agent kiepski nadaje:
- jakie¶ dziwne opłaty etc). Obawiam się w ogóle aktywować tę kartę -

Brak aktywacji nie zwalnia od opłat

Data: 2011-01-28 12:41:49
Autor: kiepski
"JanKo" <bez@maila.tu> wrote in message news:ihpfmm$40u$1inews.gazeta.pl...
Brak aktywacji nie zwalnia od opłat

a sk±d to wiadomo? jak to jest naliczane (na razie nic nie wiem o tym, że mam taki koszt....)

Sygma - karta kredytowa (taka wci¶niętaw ramach rat)