SygmaBank - burdel albo proba wyludzenia...

Data: 2012-05-31 22:00:38
Autor: Q
SygmaBank - burdel albo proba wyludzenia...
oni mają aż taki burdel u siebie, czy też to celowe działanie, żeby
wyłudzić jakieś "opłaty karne"??

Moim zdaniem tak.

Mam dość - wpłacę tyle, ile powinno być, a jak będą coś fikać, to
powiadomię nadzór bankowy i prokuraturę. Niech się tłumaczą przed organami!

Zaplacisz a oni w lipcu przysla Ci pismo z kara,
ze oplaciles, owszem, ale rate czerwcowa a majowej nie
i masz kare - wiem, ze to nie do uwierzenia,
ale tak wlasnie miala z nimi moja ciotka.
Kupila sobie na raty kabine prysznicowa w Praktikerze :)
a ratami "zajal sie" ten dziwny "bank".

Ktoś jeszcze miał z nimi podobny problem?

Poczytaj na sieci - oni naprawde wyludzaja kase,
i to w bardzo prostacki, trudny do uwierzenia sposob.
Chyba trzeba naslac na nich TVN czy inne takie tam...

SygmaBank - burdel albo proba wyludzenia...