Data: 2010-08-29 13:25:11 | |
Autor: Agent | |
Sygnalizacja awarii silnika i co dalej? | |
Użytkownik "Jan" <j.kazmierski@wp.pl> napisał w wiadomości news:i5dbbv$5i4$1news.task.gda.pl... Już wspomniałem tutaj, zwracając się doAle tu nie ma co dumać. Kontrolka się pali więc jest błąd który musisz zczytać. Jak nie w ASO Gdańsk to gdziekolwiek indziej gdzie da się ten błąd zczytać. I nie musi to byc tylko warsztat zajmujący sie Chevroletami. Sam odczyt błędu możliwy jest na wielu softach. Potem albo zostawiasz auto u tego co Ci odczyta albo sam dłubiesz dalej. |
|
Data: 2010-08-29 18:22:12 | |
Autor: Jan | |
Sygnalizacja awarii silnika i co dalej? | |
Agent pisze:
Ale tu nie ma co dumać. Kontrolka się pali więc jest błąd który musisz zczytać. Jak nie w ASO Gdańsk to gdziekolwiek indziej gdzie da się ten błąd zczytać. I nie musi to byc tylko warsztat zajmujący sie Chevroletami. Sam odczyt błędu możliwy jest na wielu softach. Potem albo zostawiasz auto u tego co Ci odczyta albo sam dłubiesz dalej. Jak już napisałem, tester, czyli program czytający poprzez interfejs, pokazał tylko tyle: Sporadyczny błąd zapłonu. Mój problem to kierunek dalszych poszukiwań. Co teraz sprawdzać, czyli. Gdzie może być przerwa w elektryce. Na razie wiem tyle, że raczej po stronie niskiego napięcia. Kto wie więcej o takim zjawisku? Jan |
|