Sygnalizacja - strzałki - nadużycie?

Data: 2011-10-21 01:17:04
Autor: Feromon
Sygnalizacja - strzałki - nadużycie?

Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <write-only-with-spf@media-lab.com.pl> napisał w wiadomości news:slrnj9s04q.5sm.write-only-with-spfdns.media-lab.com.pl...
Planuję pewne rozwiązanie internetowo/społecznościowe i w dużej mierze ma
się opierać na 'strzałkach' do serwera - chodzi o tanie użytkowanie dla
userów. Czy sieci mogą zablokować na jakiejś tam podstawie wyjątkowo dużą
liczbę 'strzałek' pod nasze numery? Czy są zapisy w umowach zabraniające
takie użytkowanie telefonu? Chodzi mi o dzwonienie na mój numer (taki czy
innych) z identyfikacjÄ…, ja wiem kto i na jaki nume dzwoni i to jest dla
mnie wystarczająca informacja od usera, więc odrzucam połączenie.
Co jeśli takich strzałek będzie w szczycie 100/1000/100k na godzinę?

Takie przekazywanie informacji strzałkami jak alfabetem Morse'a?

Feromon

Sygnalizacja - strzałki - nadużycie?