[SONDA] Sygnalizacja świetlna wyłączana w nocy - Gdzie? W jakich godzinach? Od jak dawna?

Data: 2011-04-19 12:54:50
Autor: Yogi\(n\)
[SONDA] Sygnalizacja świetlna wyłączana w nocy - Gdzie? W jakich godzinach? Od jak dawna?
Użytkownik "Staszek Sosenko" <szukaj@w.sigu.pl> napisał w wiadomości news:ioingk$v8b$1news.onet.pl...
Cześć.

Parę łądnych lat temu we Wrocławiu na żółto migało od 23 do 6 rano, teraz nie wiem, bo się wyprowadziłem i tylko czasem zaglądam. W Nowym Sączu, który metropolią nie jest, ale ze względu na umiejscowienie na szlakach turystycznych przeżywa dwa razy do roku kilkutygodniowe oblężenie, światła migaja na żółto od 24 do 6 rano. Jako ciekawostkę napiszę, że są tam dwa ronda (takie z "ustąp pierwszeństwa temu na rondzie"), na których sygnalizacja cały czas mruga na żółto, a na jednym z nich inne kolory pojawiają się tylko w niedzielę, gdy kończą się msze w pobliskim kościele, w przeciwnym razie ludzie nie przeszliby przez przejścia (natężenie ruchu jest naprawdę b. duże, bo to trasa na Krynicę przecinająca się z drogą prowadząca na Szczawnicę i Zakopane i przy żółtym trzeba się wciskać na rondo).

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

[SONDA] Sygnalizacja świetlna wyłączana w nocy - Gdzie? W jakich godzinach? Od jak dawna?