Sygna³y futures

Data: 2012-04-24 01:40:07
Autor: DeJotTe
Sygna³y futures
Witam

Na blogu bêdê publikowa³ codziennie sygna³y dla kontraktów terminowych
FW20.

http://sygnaly-gieldowe.blogspot.com/

Zapraszam do obserwacji.
DeJotTe

Data: 2012-04-24 09:33:44
Autor: sys29
Sygna³y futures
DeJotTe <dejotte@gmail.com> napisa³(a):
Witam

Na blogu b=EAd=EA publikowa=B3 codziennie sygna=B3y dla kontrakt=F3w
[...]

Mój system te¿ da³ podobnego shorta 18.04, ale siê jeszcze nie odwróci³.
Jak± masz korzy¶æ z publikacji sygna³ów ?

pozdr.
sys29

Data: 2012-04-24 02:48:22
Autor: DeJotTe
Sygna³y futures
Mój system te¿ da³ podobnego shorta 18.04, ale siê jeszcze nie odwróci³.
Jak± masz korzy¶æ z publikacji sygna³ów ?

Nie mam korzy¶ci, pisz±c swój pierwszy blog mam nadziejê ciekawie
wype³niæ swój czas.

Data: 2012-04-24 13:09:21
Autor: totus
Sygna³y futures
DeJotTe wrote:

Mój system te¿ da³ podobnego shorta 18.04, ale siê jeszcze nie odwróci³.
Jak± masz korzy¶æ z publikacji sygna³ów ?

Nie mam korzy¶ci, pisz±c swój pierwszy blog mam nadziejê ciekawie
wype³niæ swój czas.

Zdanie jest sprzeczne. Cz³owiek nie dzia³a bez korzy¶ci. Ciekawe spêdzenie czasu to jest ta korzy¶æ. Choæ my¶lê, ¿e ukrywasz prawdziwe intencje. :)

Data: 2012-04-24 04:48:07
Autor: DeJotTe
Sygna³y futures
On 24 Kwi, 13:09, totus <to...@poczta.onet.pl> wrote:
DeJotTe wrote:

> [...]

czasu to jest ta korzy¶æ. Choæ my¶lê, ¿e ukrywasz prawdziwe intencje. :)

Ciekawie - inaczej rzecz ujmuj±c znaczy edukacyjnie:)
To mój pierwszy blog, a po 15 latach drugi kontakt z w³asn± strona.
Chcia³bym dowiedzieæ siê wiêcej na temat projektowania stron
internetowych, a blog jest odpowiednim miejscem do nauki dla osoby
pocz±tkuj±cej w tej dziedzinie.

Data: 2012-04-24 13:06:28
Autor: totus
Sygna³y futures
 sys29 wrote:

[...]

To jest reklama. Je¿eli system oka¿e siê efektywny to potem mo¿e byæ p³atny. Bardzo dobra strategia. Podobna drogê przeby³ Lem.

Data: 2012-04-24 04:45:14
Autor: DeJotTe
Sygna³y futures
On 24 Kwi, 13:06, totus <to...@poczta.onet.pl> wrote:
 sys29 wrote:
> [...]

To jest reklama. Je¿eli system oka¿e siê efektywny to potem mo¿e byæ p³atny.
Bardzo dobra strategia. Podobna drogê przeby³ Lem.

Blog bêdê prowadzi³ codziennie do koñca tego roku. W tym czasie
wszystkie sygna³y bêd± bezp³atne. W przysz³ym roku podejmê decyzjê czy
blog ma dalej funkcjonowaæ i czy forma jego prowadzenia jest w³a¶ciwa..

Sygna³y futures