Syjamska kotka mi się puściła z dachowcem .

Data: 2014-12-12 07:19:31
Autor: stevep
Syjamska kotka mi się puściła z dachowcem .
#   Dwaj prawdziwi Polacy spotkali się nad rzeczką.  Postawili na brzegu  swe bryki i wymienili znak pokoju, a następnie jęli komentować bieżące  wydarzenia.
-Słyszałeś o skandalu w Sejmie- spytał pan Marek- ile ten Sikorski, co ma  żydowską żonę, nakradł? Wystawili mu dwór pod Bydgoszczą, ale jemu to było  mało. Więc dali mu jeszcze wojskową rezydencję, żeby miał gdzie urządzać  orgie. Wszystko dokładnie opisali we "Wproście", a potwierdziła to TV  Republika. Jak długo naród będzie znosił tych uzurpatorów, którzy rządzą,  bo sfałszowali wybory!
Pan Jurek, właściciel Porsche Cayenne, przytaknął.
-Cały kraj jest skorumpowany, a najgorsze, że  sprawiedliwość też jest na  sprzedaż. Bo jak można wytłumaczyć, że Żydzi załatwili sobie  w Trybunale  Konstytucyjnym prawo do rytualnego uboju! Musieli sporo dać w łapę, ale  przecież mają z czego! W samej Warszawie oddali im kamienic tyle, że ich  stać! A my możemy tylko ubolewać nad biednymi zwierzętami i nad upadkiem  Rzeczpospolitej!
Pogadali jeszcze chwilę, umówili się na "trzynastego" i zajęli się tym ,  po co w ogóle przyjechali nad brudny ściek. Pan Marek zataszczył i cisnął  w nadbrzeżne zarośla stare opony, a pan Jurek wyciągnął z auta worek, w  którym coś piszczało i z rozmachem wrzucił go do wody.
- Syjamska kotka mi się puściła z dachowcem i trzeba się pozbyć przychówku  -tłumaczył znajomemu.- Ale humanitarnie, przecież nie jesteśmy Żydami!
   Faktycznie- nie jesteśmy. Mamy swoje tradycje! #
Ze strony:
http://tnij.org/7jmx4qx

--
stevep
-- -- -

Syjamska kotka mi się puściła z dachowcem .