Syjoniści - główni likwidatorzy socjalizmu w Pols ce...

Data: 2009-11-22 01:53:20
Autor: Tzva Adonai
Syjoniści - główni likwidatorzy socjalizmu w Pols ce...
OD "POLSKIEGO PAŹDZIERNIKA" DO "OKRĄGŁEGO STOŁU"(1956-1989)

Jest to okres rozkładu i klęski rewolucyjnego socjalizmu, jego ojcami
są syjoniści, burżuazyjni nacjonaliści żydowscy. "Okrągły stół" wyrósł
i dojrzał na kontrrewolucyjnej glebie "polskiego października" pod
oszukańczym szyldem Centralnego Biura Komunistów Polskich w ZSRR.
Syjoniści występując jako polscy komuniści, odegrali haniebną rolę
głównych likwidatorów rewolucyjnego socjalizmu w Polsce w całym
okresie lat 1956-1989.

To syjoniści, a nie jak się powszechnie uważa "Solidarność", obalili
polski socjalizm i skazali naród polski na stopniowe wyniszczenie pod
batem burżuazyjnych kapitalistów zachodnich.

http://www.1917.org.pl/hist.-ruchu-robotniczego-/kazimierz-mijal-haniebna-rola-syjonizmu-w-polsce.html

Data: 2009-11-22 01:59:37
Autor: Tzva Adonai
Tzva Adonai napisał(a):

To syjoniści, a nie jak się powszechnie uważa "Solidarność", obalili
polski socjalizm

Tak więc wolności nie zawdzięczamy żadnym Wałęsom, suwnicowym,
Gwiazdom i Rozgwiazdom, tylko syjonistom i synom Izraela... I myślę,
że ta wersja wydarzeń jest najbardziej prawdopodobna, biorąc pod uwagę
fakt, że największymi polskimi antysemitami są przeważnie osoby
tęskniące za byłym ustrojem i ludzie, którzy w wyniku transformacji
ustrojowej utracili uprzywilejowane pozycje w społeczeństwie....

Data: 2009-11-22 03:18:49
Autor: Antenka
On 22 Lis, 10:59, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
Tzva Adonai napisał(a):

> [...]

tęskniące za byłym ustrojem i ludzie, którzy w wyniku transformacji
ustrojowej utracili uprzywilejowane pozycje w społeczeństwie....

Uprzywilejowaną pozycję zachowali w Polsce ice i to jest oczywista
oczywiatość. Rewolucje, przewroty, wszelka destrukcja, burzenie
istniejącego porządku społecznego to następstwa wprowadzenia w życie
ich talmudycznej wizji świata, najbardziej ksenofobicznego pod słońcem
"narodu". Naród wzięłam w cudzysłów, ponieważ tak naprawdę nie są oni
jednym narodem tylko zbieraniną jakiś dzikich azjatyckich plemion.

Antenka

Data: 2009-11-22 12:23:30
Autor: Konstanty Wycirowski

Tzva Adonai napisał(a):

> [...]

"narodu". Naród wzięłam w cudzysłów, ponieważ tak naprawdę nie są oni
jednym narodem tylko zbieraniną jakiś dzikich azjatyckich plemion.

Stul ryj, hitlerowska wywłoko. Lepiej już dawaj dupy braciom wszechpolakom na stosie gnoju. A nię wywewnętrzasz swoje faszystowsko-moherowe poglądy. I obnażasz co słowo swoją bezdenną głupotę!

Data: 2009-11-22 15:19:06
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:1c649f91-ef7a-4524-936a-d386b89a320ej14g2000yqm.googlegroups.com...
Tzva Adonai napisał(a):

[...]

-- --
Waszą wolność zawdzęczacie Żydom, tak jest. A Polacy utracili wolność już 13 grudnia 1981 roku...

boukun

Syjoniści - główni likwidatorzy socjalizmu w Pols ce...