Syjoniści sami się wybrali

Data: 2014-05-26 09:22:42
Autor: Fritz
Syjoniści sami się wybrali
Według danych PKW z 91 proc. komisji obwodowych wybory wygrywa PiS z wynikim 32,35 proc. PO: 31,29 proc. Trzecie miejsce SLD-UP 9,55 proc. Dalej: PSL z wynikiem 7,21 proc. i Nowa Prawica Janusza Korwin-Mikkego: 7,06 proc.

No tak, przy frekwencji 19%, to tylko mafia partyjna wzięła udział w swojej hucpie pt. "wybory", bez wpływu ludu na wybory...

Data: 2014-05-26 17:24:47
Autor: Mark'Woydak
Syjoniści sami się wybrali

Użytkownik "Fritz" <fritz@gmail.com> napisał w wiadomości news:lluq40$r3d$1speranza.aioe.org...
[...]

Trzeba było iśc na wybory, a nie teraz ryczeć, że "syjoniści", że "Zydzi" itp bzdety.

MW

Data: 2014-05-26 19:49:05
Autor: Fritz
Syjoniści sami się wybrali
"Mark'Woydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:llvmtt$voq$2news.albasani.net...

[...]

Ale ty jesteś POjebany..., i co według ciebie miałbym tam robić? Na którego POdstawionego Żyda głosować, czy może siebie dopisać?

Data: 2014-05-26 19:50:48
Autor: u2
Syjoniści sami się wybrali
te szczuron niemiecki, ty gadzie ubecki, ty masz pajdaka za brata

--
Generał Skalski o żydach w UB :
http://www.youtube.com/watch?v=ScSz0xY5W88

Data: 2014-05-26 20:04:46
Autor: Mark'Woydak
Syjoniści sami się wybrali

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:53837ef8$0$2157$65785112news.neostrada.pl...
te szczuron niemiecki, ty gadzie ubecki, ty masz pajdaka za brata

Nie chlej tyle http://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI ;-)))

MW

Data: 2014-05-26 20:04:26
Autor: Mark'Woydak
Syjoniści sami się wybrali

Użytkownik "Fritz" <fritz@gmail.com> napisał w wiadomości news:llvuqd$8mi$1speranza.aioe.org...
[...]

Ja jestem? Przeciez to ty masz komusze poglądy! Wszędzie widzisz syjonostów! ;;-)))

Data: 2014-05-27 01:58:20
Autor: stevep
Syjoniści sami się wybrali
W dniu .05.2014 o 20:11 Fritz <fritz@gmail.com> pisze:

[...]

Ale strasznie rzadko jesteś trzeźwy.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-27 01:57:12
Autor: stevep
Syjoniści sami się wybrali
W dniu .05.2014 o 19:49 Fritz <fritz@gmail.com> pisze:

[...]

Nie było na listach, ani Kobylańskiego. ani Bubla?
--
stevep
-- -- -

Syjoniści sami się wybrali