Syjoni?ci wykr?cili Janukowycza

Data: 2014-02-22 21:25:15
Autor: boukun
Syjoni?ci wykr?cili Janukowycza
Międzynarodówka syjonistyczna wyjebała Janukowycza bez mydła...  zrobili mu kuku... i tyle są warte porozumienia z tzw. trójcą eurpejską...

I o to chodziło, teraz Żydóweczka na ich usługach będzie mogła dalej kraść i wyprzedawać Ukrainę międzynarodówce syjonistycznej...

Motłoch poniósł ofiary, motłoch może się rozejść...

boukun

Data: 2014-02-22 14:35:37
Autor: Prinzlaff Herrlich
Dnia Sat, 22 Feb 2014 21:25:15 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Janukowycz wsadził ją do więzienia za to, że podobno działała na korzyść
ruskich, o czym czerwony żydku nie chcesz pamiętać.

Data: 2014-02-22 12:49:00
Autor: szklanynocnik
użytkownik Prinzlaff Herrlich napisał:

Janukowycz wsadził ją do więzienia za to, że podobno działała na korzyść

ruskich, o czym czerwony żydku nie chcesz pamiętać.

Wlasnie! Niby ruscy chcieli go otruc, a on przeciwko unii, moze nie przeciwko calkowicie, tylko przeciwko UE - na warunkach UE, a ukraincy sa za Tymoszenko ktora wynegocjowala drogi gaz. Ale to pojebane, sama sieczka, nic ie kumam. Tak czy inaczej wyjebia ukraincow, zyska moze 3%. W polsce zapowiadaja ze na ukrainie bedzie w pierwszej kolejnosci obciecie socjalu, no ale kto im to powie:) Widac ukraincy juz widza swoimi oczami ten dobrobyt, tez beda mogli sobie wyjechac na zachod. Juz widze te odzyskiwanie zydowskiej wlasnosci w najwiekszych miastach na ukrainie, ceny nieruchomosci w gore o 900%. Cudow na ukrainie bedzie w brod!

Data: 2014-02-22 14:56:50
Autor: Prinzlaff Herrlich
Syjoni?ci wykr?cili Janukowycza
Dnia Sat, 22 Feb 2014 12:49:00 -0800 (PST), szklanynocnik@gmail.com
napisał(a):

[...]

Każdy walczy o swoją miskę ryżu, była komunistka Merkel o swoją, agent KGB
Putin o swoją, żydki Michnika o swoją, tylko naiwni wierzą w to, że jedna
lub druga strona dam im coś za friko własnym kosztem. Kluczem do sukcesu
jest walka o swoje interesy i trzymanie z daleka o komuszej zarazy, bo to
już było w Polsce przerabiane.

Data: 2014-02-22 22:28:35
Autor: boukun
napisał(a):

[...]

Zaraz, zaraz, kundel, czary mary? Komuszki zniknęły w Polsce, rozpłynęli się w powietrzu? Kto ich zastąpił, pan bożek ulepił nowych ludzików z gliny?

boukun

Data: 2014-02-22 15:33:19
Autor: Prinzlaff Herrlich

napisał(a):

[...]

Nie, dalej żyją i wydzierają mordy, ty jesteś tego dobrym przykładem,
ciebie żydku boli to, że nie podzielili się z tobą tortem, dlatego tak
wyjesz, chwalisz PRL i Putina. Powrót do komunizmu daje ci szanse na życie
kosztem podatnika który musi na takie ścierwo jak ty pracować.

Data: 2014-02-22 22:50:03
Autor: boukun

napisał(a):

[...]

Nie, nie talmudysto, to ty kurwo jesteś komuszkiem, a nawet żydokomuszkiem...

A Putin mnie najmniej obchodzi i jego kraj Rosja, wpierdalasz się nie wiedząc czemu w wewnętrzne sprawy Rosji, jak oszalały...

Sam fakt, że mówisz o wydzieraniu torta z obecnego kurewskiego systemu i chęć życia na koszt polskiego podatnika jako cel życiowy świadczy o to0bie jako ścierwo ludzkie... Jak ten głupi Piotruś usiłujesz odwrócić uwagę od pasożytów u władzy i obciążać winą szarego Kowalskiego za ich politykę...

Tfu, głupi Piotruś się ujawnił...

boukun

Data: 2014-02-22 16:05:56
Autor: Prinzlaff Herrlich

napisał(a):

[...]

Ja czerwony żydku nigdy nie chwaliłem Gierka i PRL-u, ty ścierwo robisz to
regularnie, ja nigdy nie chwaliłem Putina i ruskiego komuszego systemu, ty
ścierwo za tym tęsknisz i agitujesz.
A Putin mnie najmniej obchodzi i jego kraj Rosja, wpierdalasz się nie wiedząc czemu w wewnętrzne sprawy Rosji, jak oszalały...

To nie ja ścierwo, piszę że nie mogę się doczekać kiedy rosja nas wyzwoli i
nie ja bronie ruskich interesów na Ukrainie.

Tfu, głupi Piotruś się ujawnił...

Zacznij menelu pić wodę a nie wódkę, bo zaczynasz bredzić w zależności od
tego co wychlałeś, dlategop co chwila ktoś inny ci sie ujawnia we łbie.

Data: 2014-02-22 23:21:58
Autor: boukun

napisał(a):

[...]

I błąd, powtarzam, błąd, bo za Gierka i Gomułki było w Polsce jescze najlepsze życie i Polska była najbardziej wolna, a wszystko szło w dobrym kierunku.. Putin i Rosja mnie najmniej interesuje, talmudystyczne ścierwo... Bronisz najgorszego kurestwa, resortowych dzieci Barmana i Szechtera, Kalksteina i Stolzmana, a to cię ustawia w jednym szertego z nimi... Krwawej Luny i Krzyże. Jak ten talmudysta udajesz, że coś się niby w Polsce od PRLu Jaruzela na lepsze zmieniło... Tfu, co za ścierwo ludzkie...

[...]

Jakie tępaku ruskie interesy na Ukrainie ja bronię? Co cię ścierwo obchodzi Ukraina i Rosja? Odnośnie wyzwolenia Polski przez Rosję to sarkazm, na złość takim ścierwom jak ty, które tak czy owak do tego prowadzą, żeby Polska popadła w konflikt zbrojny z Rosją..

A wtedy niech was nawet strzelają w potylicę...

Tfu, głupi Piotruś się ujawnił...

Zacznij menelu pić wodę a nie wódkę, bo zaczynasz bredzić w zależności od
tego co wychlałeś, dlategop co chwila ktoś inny ci sie ujawnia we łbie.

Tak czy owak, czy głupi Piuotruś czy kundel, jedno i te same ludzkie ścierwo...

boukun

Data: 2014-02-22 16:29:56
Autor: Prinzlaff Herrlich

napisał(a):

[...]

Kradłeś, chlałeś wódę z koleżkami i dzisiaj ci tego brakuje.

Putin i Rosja mnie najmniej interesuje, talmudystyczne ścierwo...

No to ci przypomnę co napisałeś czerwony żydku:

"Jeśli Polacy nie mogą się sami rządzć w swoim kraju i nie mogą liczyć na
to, żeby Polak nimi rządził, to niech już le[piej Putin stanie na czele
polskiego rządu, wtedy będzie dbał o naród polski...

boukun"

Bronisz najgorszego kurestwa, resortowych dzieci Barmana i

Nie chlaj menelu bo zdechniesz pod płotem jak koledzy.

Data: 2014-02-22 23:37:07
Autor: boukun

napisał(a):

[...]

Pieprz, pieprz kundel, co cie tak żółć zalewa?

[...]

I coż takiego te zdanie wyrwane z jakiegos kontekstu znaczy? Rozumiesz chociaż?

Bronisz najgorszego kurestwa, resortowych dzieci Barmana i

Nie chlaj menelu bo zdechniesz pod płotem jak koledzy.

Pyszcz, pyszcz kundel, nie wiadomo kto pierwszy zdechnie i gdzie śmieciu...

boukun

Data: 2014-02-22 16:44:04
Autor: Prinzlaff Herrlich
Dnia Sat, 22 Feb 2014 23:37:07 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Już zapomniałeś żydku, że dla ciebie pl.soc.polityka to najlepsze miejsce
do wylewania żółci? Znowu wóda powoduje dziury w pamięci?

[...]

Wyrwane z kontekstu? To tutaj jest cały kontekst:

Putin na prezydenta Polski! autor: boukun
https://groups.google.com/forum/#!msg/pl.soc.polityka/IytQNL9T_pk/HFV5G319bRQJ

Teraz sobie przypominasz czerwone ścierwo?

Data: 2014-02-23 00:23:39
Autor: boukun
Użytkownik "Prinzlaff Herrlich" <"scheißhaus\""@aoio.org> napisał w wiadomości news:18qmur2if57du$.1fm5n31xqwgmq.dlg40tude.net...
[...]

Ja nie zapomniałem, każdy wylewa na swój sposób i na swoje bolączki. Ty kundel wylewasz za złości na mnie...

[...]

Pomaluj się na czarno, czerwony śierściuchu, bo zydomomuchem zalatujesz na odległość... Ja swoje teksty wszystkie mam w pamięci, nie muszę ich archiwizować, a ten pisałem właśnie dla takich ścierw żydokomuszych jak ty, na przekór, a dlaczego już pisałem wcześniej... Chcecie umrzeć na wojnie z Ruskimi, to zginiecie...
Jeden taki mały pyskaty prezydent, co się kulom nie kłaniał, hi, hi,  już pagibł i zabrał ze sobą 97 ofiar...

boukun

Data: 2014-02-22 17:27:01
Autor: Prinzlaff Herrlich
Dnia Sun, 23 Feb 2014 00:23:39 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Nie porównuj innych do siebie czerwony żydku.

Pomaluj się na czarno, czerwony śierściuchu, bo zydomomuchem zalatujesz na odległość...

Nie kręć czerwone ścierwo:

Data: 2014-02-23 00:39:24
Autor: boukun
Użytkownik "Prinzlaff Herrlich" <"scheißhaus\""@aoio.org> napisał w wiadomości news:12g1ggqibktt5$.6j5kjx1b0dsd.dlg40tude.net...
[...]

Szczera prawda żydokomuchu, szczera prawda...

Wy jesteście jak ten pest, pasożytujecie na zdrowej tkance polskiego narodu i
ssiecie go niemiłosiernie, trzeba was po prostu wykorzenić..., albo zagłodzić na
śmierć...

boukun

Data: 2014-02-23 02:00:36
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 00:23 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Brawo boukun zrób kundlowi odpchlanie.  :D
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-23 01:59:20
Autor: stevep

napisał(a):

[...]

Proszę was zawyjcie z kundlem w duecie.  :D
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-22 21:56:08
Autor: u2
W dniu 2014-02-22 21:49, szklanynocnik@gmail.com pisze:
Juz widze te odzyskiwanie zydowskiej wlasnosci w najwiekszych miastach na ukrainie, ceny nieruchomosci w gore o 900%. Cudow na ukrainie bedzie w brod!

chyba wiesz komu zydzi zabrali kamienice po powstaniu styczniowym ?

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2014-02-22 22:26:38
Autor: boukun
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:53090ee8$0$2206$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A ktoś dochodzi dzisiaj, jak przodkowie domagających sie dzisiaj Żydów nabyli przed wojną majątki? A czy ktoś będzie za kilkadziesiąt lat dochodził, jak współcześni oligarchowie nabyli majątek narodowy Polaków?

boukun

Data: 2014-02-23 01:58:28
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 22:26 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Sprawdź ich do czwartego pokolenia jak w SS.  ;)
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-23 01:57:22
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 21:56 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

A ty wiesz komu za Heroda?  :D
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-22 22:24:24
Autor: boukun
Użytkownik <szklanynocnik@gmail.com> napisał w wiadomości news:d77858b3-2044-4631-be47-5144f7e3faacgooglegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Zajmą nasze miejsce i tu w kraju i w zachodniej Europie... Polacy może jeszcze wyemigrują do USA, jak zniosą wizy, i Izrael bis gotowy...

boukun

Data: 2014-02-22 22:21:55
Autor: boukun
Użytkownik "Prinzlaff Herrlich" <"scheißhaus\""@aoio.org> napisał w wiadomości news:19fd2mynfv351.d9hpgpjybiv4$.dlg40tude.net...
[...]

Ta twoja obsesyjna nienawiść do Rosji (wasza PiSiory) cię zabije... Sąd wsadził ją do więzienia, że zawiązała niekorzystne dla Ukrainy umowy, za wyprzedaż majątku narodowego ukraińców. Za coś, za co powinni już w Polsce wszyscy z bandy okrągłostołowej już dawno siedzieć...

boukun

Data: 2014-02-22 15:26:15
Autor: Prinzlaff Herrlich
Dnia Sat, 22 Feb 2014 22:21:55 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Nie kręć czerwony żydku, podpisane umowy zawsze mają dwie strony, w tym
przypadku jedną stroną była Ukraina a drugą Rosja, a nie Izrael czy UE.

Data: 2014-02-22 22:56:44
Autor: boukun
Użytkownik "Prinzlaff Herrlich" <"scheißhaus\""@aoio.org> napisał w wiadomości news:xhul42k8p681$.13cz9gerr9qoi.dlg40tude.net...
[...]

Głupi Piotrusiu sam nie wiesz, co chcesz w ogóle przekazać...
Uczestnik szklanynocnik ujął to właściwie:

Data: 2014-02-22 16:07:48
Autor: Prinzlaff Herrlich
Dnia Sat, 22 Feb 2014 22:56:44 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Przestań pić żydku bo ci odbija coraz mocniej.

Data: 2014-02-23 01:56:28
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 21:25 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

To co tu jeszcze robisz? w tył zwrot ...  ;)

--
stevep
-- -- -

Syjoni?ci wykr?cili Janukowycza