Syjoniści z PiS zmieniają polsko-rosyjską historię

Data: 2016-05-08 11:09:16
Autor: Chiron
Syjoniści z PiS zmieniają polsko-rosyjską historię

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ngmrjp$132a$1gioia.aioe.org...
https://www.youtube.com/watch?v=va_XOP-k_BQ&feature=em-subs_digest

Oczywiście- nie było nigdy napaści Stalina do spółki z Hitlerem na Polskę- bez wypowiedzenia wojny. Mimo, że Polska nie odpowiadała na sowieckie ataki- wykonując rozkaz swojego naczelnego wodza- nie jest też prawdą, że sowieci wyaresztowali a następnie wymordowali naszych oficerów, inteligencję strzałem w tył głowy?
Mieszanie prawdy z łgarstwami i próby oczyszczania Rosji z jej bandyckiej przeszłości a także TERAŹNIEJSZOŚCI propagowane przez Polaków napawają mnie odrażeniem i pytaniem, jakiej jesteś narodowości? Czy się w ogóle zastanawiasz, co robisz?! Owszem, nie wpuszczenie ruskich nocnych wilków uważam za idiotyzm lub prowokację. Owszem, niektóre wystąpienia Macierewicza są bez sensu antyrosyjskie i mogą nam się odbić ciężką czkawką. No ale wybielanie bandytów- morderców naszych dziadów i ojców to co innego, czyż nie?!!!

--
Chiron

Syjoniści z PiS zmieniają polsko-rosyjską historię