Syjoniści z PiSu spamują mi skrzynkę

Data: 2014-05-21 17:57:41
Autor: Fritz
Syjoniści z PiSu spamują mi skrzynkę
Obudzili się, bo wybory idą. PO wyborach będą szczęśliwi, że głupi goje dali się nabrać, i dali im koryto, żeby Polakami POniewierali...

Data: 2014-05-21 18:30:42
Autor: Mark'Woydak
Użytkownik "Fritz" <fritz@gmail.com> napisał w wiadomości news:lliigs$5qr$1speranza.aioe.org...
Obudzili się, bo wybory idą. PO wyborach będą szczęśliwi, że głupi goje dali się nabrać, i dali im koryto, żeby Polakami POniewierali...

Jakiś ty biedny i "POniewierany". Zdecyduj się z PiS czy z PO? Pod moje konto podszywa sie np. ubecka łajza z PiS.

MW

Data: 2014-05-21 20:59:54
Autor: Fritz
"Mark'Woydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:llikbu$4f6$1news.albasani.net...
[...]

Z PiSu, ale to jedna i ta sama chujnia co PO...

Data: 2014-05-22 16:06:24
Autor: Mark'Woydak

[...]

Mówie o łajzie podszywającej się pod mój alias, a ta gnida reprezentuje tu
poglądy pisowskie czyli oszołom pełną dupą.

MW

Data: 2014-05-22 20:51:23
Autor: Fritz
"Mark'Woydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:lll0l6$lum$2news.albasani.net...

[...]

Ja ci odpowiedziałem na twoje poniższe pytanie, jak czegoś nie rozumiesz...:
"Zdecyduj się z PiS czy z PO?"

Data: 2014-05-23 10:49:46
Autor: Mark'Woydak
[...]

SLD! Tylko SLD! starzy smierdziele są niezbędni w PE! ;-))))

MW

Data: 2014-05-23 15:02:33
Autor: Fritz
"Mark'Woydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:llmgkk$ftm$6news.albasani.net...
[...]

Wszystkie to kurestwo okrągłostołowe ma rodowód z PZPR, więc nie ma różnicy, nnowa nazwa przybrana tej przestępczej organizacji... Czy PO czy PiS czy SLD, to jedna i ta sama kiszczakowska chujnia...

Data: 2014-05-23 17:22:08
Autor: Mark'Woydak

Użytkownik "Fritz" <fritz@gmail.com> napisał w wiadomości news:llngt7$6i6$1speranza.aioe.org...
[...]

W  Świdnicy też?  Syjoniści? ;-)