Syjonistyczni żydzi szkolą polskich polityków!

Data: 2015-12-29 00:42:56
Autor: boukun
Syjonistyczni żydzi szkolą polskich polityków!
Data: 2015-12-29 01:25:25
Autor: silvio balconetti
Syjonistyczni żydzi szkolą polskich polityków!
Am 29.12.2015 um 00:42 schrieb boukun:
https://www.youtube.com/watch?v=AaNjFx4o-_0

Nie mozna krotko i zwiezle napisac o co i o kogo chodzi, lecz zmuszac do sluchania dlugasnych pogadanek? Wie ze biegalo tam o Jaroslawa K., Beate S. oraz Jaroslawa G., ale czy wyjasnione zostaly watpliwosci autora, nie wiem. Zabraklo mi cierpliwosci i nie dowiedzialem sie tez jaka jest roznica miedzy syjonistycznymi i niesyjonistycznymi Zydami. Ciekawi mnie tez to, czy sa syjonistyczni i niesyjonistyczni nie Zydzi?
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Syjonistyczni żydzi szkolą polskich polityków!