Sylwester Czerwinski - rowerem przez swiat [turystyka rowerowa]

Data: 2013-02-17 03:02:36
Autor: Titus Atomicus
Sylwester Czerwinski - rowerem przez swiat [turystyka rowerowa]
Witam,
Cos takiego znalazlem:
<http://www.polityka.pl/spoleczenstwo/artykuly/1513402,1,rowerem-przez-sw
iat.read>
http://tinyurl.com/cuks7us
Stare, ale chyba wczesniej nie bylo.
--
TA

Data: 2013-03-18 10:27:13
Autor: Jura
Sylwester Czerwinski - rowerem przez swiat [turystyka rowerowa]
W dniu 2013-02-17 03:02, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Witam,
Stare, ale chyba wczesniej nie bylo.

Coś mi opis gościa nie podpadł.
Najpierw opis tego jego maniakalizmu przy pracy w Londynie, a później te bójki w Wietnamie.
Choć zwierciadło duszy w miarę zacne.

Gościłem Chińczyka. Przyjechał na rowerze z HK.
Wszystko normalnie, ale wyjeżdżając powiedział, że tak w zasadzie to on nigdy nie lubił jeździć na rowerze :-)

--
Jura

Data: 2013-03-18 12:09:53
Autor: Titus Atomicus
Sylwester Czerwinski - rowerem przez swiat [turystyka rowerowa]
In article <ki6mkb$5de$1@news.task.gda.pl>,
 Jura <jurahasiok@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

Coś mi opis gościa nie podpadł.
Najpierw opis tego jego maniakalizmu przy pracy w Londynie, a później te bójki w Wietnamie.

Dokladnie takie samo wrazenie odnioslem. :-)
A co do bojek w Wietnamie - oni tam tak rzeczywiscie nie lubia bialasow?
Moze to byly tzw. communication problems. Te wschodnie jezyki sa takie dziwne. Znaczy jezyk robi na nas wrazenie agesywnego, mimo, ze mowca na przyklad deklamuje jakas poezje milosna...
--
TA

Data: 2013-03-19 08:19:44
Autor: Jura
W dniu 2013-03-18 12:09, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

[...]

Co do twego pytania o Wietnam - nie wiem. Nie byłem.
Kolega właśnie się tam włóczy po zadupiach Wietnamskich i ma trochę inny ogląd.

http://juremiasz.blogspot.com/2013/03/dwa-wpisy-byy-pozbawione-zbytnich-ochow.html

http://goo.gl/K55Qi

Parę innych osób, których zdanie szanuję, też sobie chwaliło

Miast communication problems winić, to bym raczej na nieumiejętność radzenia sobie z różnicami kulturowymi stawiał.

--
Jura

Data: 2013-03-19 17:01:48
Autor: Jura
W dniu 2013-03-19 08:19, Jura pisze:

Co do twego pytania o Wietnam - nie wiem. Nie byłem.
Kolega właśnie się tam włóczy po zadupiach Wietnamskich i ma trochę inny
> [...]

a tu bloger juz z mniejszą sympatią do Wietnamu.
http://drogajestcelem.pl/2013/01/wrazenia-z-wietnamu/#more-705

--
Jura

Sylwester Czerwinski - rowerem przez swiat [turystyka rowerowa]