Sylwester pod BabiÄ…

Data: 2012-01-01 11:59:02
Autor: pwz
Sylwester pod BabiÄ…
Nie wiem, czy śmiać się z chłopaków, czy płakać nad nimi, ale chyba się pośmieję, bo akcja skończyła się szczęśliwie:

"Siedmiu turystów z Bielska-Białej poszukiwali nocą w Nowy Rok ratownicy GOPR w rejonie Baraniej Góry w Beskidzie Śląskim"
http://polskalokalna.pl/wiadomosci/slaskie/bielsko-biala/news/ratownicy-gopr-poszukiwali-turystow-w-rejonie-baraniej-gory,1741071,233

Z Noworocznymi pozdrowieniami! :-)
pwz

Data: 2012-01-01 12:05:16
Autor: Henek DÄ…browski
Sylwester pod BabiÄ…
W dniu 2012-01-01 11:59, pwz pisze:
[...]

Może im też się pomyliła Babia z Baranią ?
;-P

Pzdr Henek

Data: 2012-01-01 19:16:31
Autor: pwz
Sylwester pod BabiÄ…
W dniu 2012-01-01 12:05, Henek DÄ…browski pisze:
[...]

LOL! No tak, no tak, stupid me 8-) Tak czy inaczej, dobrze, że tak się skończyło :-D
pwz

Data: 2012-01-01 19:18:02
Autor: pwz
Sylwester pod BabiÄ…
W dniu 2012-01-01 19:16, pwz pisze:
LOL! No tak, no tak, stupid me 8-) Tak czy inaczej, dobrze, że tak się
skończyło :-D
pwz

Na swoje usprawiedliwienie mam tylko to, że byÅ‚em w trakcie posylwestrowych 'szmerów' ;-)  ZresztÄ… panom też byÅ‚o ciepÅ‚o; przynajmniej na poczÄ…tku wyprawy ;-)
pwz

Data: 2012-01-01 21:36:45
Autor: Henek DÄ…browski
Sylwester pod BabiÄ…
W dniu 2012-01-01 19:18, pwz pisze:

Na swoje usprawiedliwienie mam tylko to, że byłem w trakcie
posylwestrowych 'szmerów' ;-) Zresztą panom też było ciepło;
przynajmniej na poczÄ…tku wyprawy ;-)
Takie sÄ… skutki poruszania siÄ™ grupy zorganizowanej bez przewodnika ....
:-D
PZdr Henek

Data: 2012-01-01 22:35:38
Autor: J.F.
Sylwester pod BabiÄ…
Dnia Sun, 01 Jan 2012 21:36:45 +0100, Henek D±browski napisa³(a):
W dniu 2012-01-01 19:18, pwz pisze:>
Na swoje usprawiedliwienie mam tylko to, ¿e by³em w trakcie
posylwestrowych 'szmerów' ;-) Zreszt± panom te¿ by³o ciep³o;
przynajmniej na pocz±tku wyprawy ;-)
Takie s± skutki poruszania siê grupy zorganizowanej bez przewodnika ....
:-D

:-)

A swoja droga to jak sie takich ratuje ? Sa gdzies, blisko, ale w sumie nie wiadomo gdzie.

J.

Data: 2012-01-02 09:17:03
Autor: Olin
Sylwester pod BabiÄ…
Dnia Sun, 1 Jan 2012 22:35:38 +0100, J.F. napisa³(a):

Sa gdzies, blisko, ale w sumie nie wiadomo gdzie.

GPS zapodaje po³o¿enie.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Potrzeba jednej iskry, by spaliæ las, ale ca³ej paczki zapa³ek,
¿eby rozpaliæ grilla."
autor nieznany

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2012-01-02 15:37:10
Autor: J.F
Sylwester pod Babi±
U¿ytkownik "Olin"  napisa³ w wiadomo¶ci grup
Dnia Sun, 1 Jan 2012 22:35:38 +0100, J.F. napisa³(a):
Sa gdzies, blisko, ale w sumie nie wiadomo gdzie.
GPS zapodaje po³o¿enie.

GPS trzeba miec, ale jak sie go juz ma, to trudniej zabladzic, a i latwiej o wskazowki telefonicznie poprosic.

J.

Data: 2012-01-03 10:30:15
Autor: Michal Jankowski
Sylwester pod Babi±
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> writes:

GPS trzeba miec, ale jak sie go juz ma, to trudniej zabladzic, a i
latwiej o wskazowki telefonicznie poprosic.

7 osób - która¶ musia³a mieæ telefon z GPS. Co prawda w±tpiê, by
potrafi³a go u¿yæ...

  MJ

Data: 2012-01-03 11:59:53
Autor: J.F
Sylwester pod Babi±
U¿ytkownik "Michal Jankowski"  napisa³ w wiadomo¶ci
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> writes:
GPS trzeba miec, ale jak sie go juz ma, to trudniej zabladzic, a i
latwiej o wskazowki telefonicznie poprosic.

7 osób - która¶ musia³a mieæ telefon z GPS.

Nie zakladalbym bym sie

Co prawda w±tpiê, by potrafi³a go u¿yæ...

A to osobna sprawa.

J.

Data: 2012-01-03 12:15:55
Autor: Maciek
Sylwester pod Babi±

U¿ytkownik "Michal Jankowski" <michalj@fuw.edu.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:kjzvcotrv4o.fsfccfs1.fuw.edu.pl...

7 osób - która¶ musia³a mieæ telefon z GPS.

Sk±d to przekonanie? Bo ty masz? Ja np. nie mam. I moi znajomi te¿. Czy nie mo¿emy chodziæ w góry?
A mo¿e skoro 7 osób to który¶ "musia³ mieæ" Hummera? ;)

Nie lubiê jak kto¶ uwa¿a ¿e skoro on ma to i innych te¿ na co¶ staæ. Ale gratulujê sytuacji finansowej...

Maciek (nokia 6300)

Data: 2012-01-03 12:47:37
Autor: Michal Jankowski
Sylwester pod Babi±
"Maciek" <elmac1WYTNIJ@poczta.onet.pl> writes:

[...]

3/4 rodziny i znajomych ma kupione "za z³otówkê" (no, faktycznie to
chyba wiecej) w promocji telefony takie, jakie sprzedawca im
zaoferowal, ktorych potem uzywa w 99% do dzwonienia i w 1% do
odbierania smsow, a ktore to telefony maja w znakomitej wiekszosci
wbudowany modul GPS. Prawdopodobienstwo, zeby na 7 telefonow zaden
tego nie mial, wydaje mi sie znikome.

  MJ

Data: 2012-01-03 13:35:38
Autor: Maciek
Sylwester pod Babi±
To nie miejsce na dyskusjê na ten temat ale zapominasz ¿e "za z³otówkê" oferowane s± bardzo ró¿ne modele telefonów w zale¿no¶ci od tego jaki kto ma plan taryfowy. Przy moim oferowane s± tylko modele najprostsze. Za lepsze musia³bym zap³aciæ o wiele wiêcej...
Nie wiesz tego?

Maciek

Data: 2012-01-03 13:37:24
Autor: Maciek
Sylwester pod Babi±
A jak mi siê umowa skoñczy to mo¿e mi ju¿ co¶ zaproponuj± z GPS-em. Za z³otówkê, bo nie mam pieniêdzy na zakup telefonu za 100,- skoro dotychczasowy dzia³a.
Ale to dopiero za pó³ roku...

Maciek

Data: 2012-01-04 01:55:50
Autor: Tomasz Sójka
Sylwester pod Babi±
Dnia Tue, 03 Jan 2012 12:47:37 +0100, Michal Jankowski napisa³(a):

[...]

No to ¼le ci siê wydaje. Albo inaczej - prawdziwe s± tylko s³owa "wydaje mi
siê" :) U mnie w firmie na jakie¶ 150 komórek oko³o 90% GPS-a nie ma.
Reszta to Blackberry, ale ich w³a¶ciciele nie bardzo chadzaj± po górach.
Wiêc jak np. wybieramy siê na wycieczkê w góry to wprawdzie jeden-dwa GPS-y
w grupie s±, ale ¿aden w komórce. Z tego co pisz± to smartfony aktualnie
maj± ok. 50% sprzeda¿y, z czego zapewne wiêkszo¶æ to "m³odzie¿" (powiedzmy
do 30-35 lat). Poza tym nie ka¿dy wymienia telefon co roku. Nie ka¿dy daje
siê nabraæ na t± z³otówkê. Nie ka¿dy wogóle ma komórkê :) - sk±d za³o¿enie
¿e na siedem osób w wieku 49-69 lat wszyscy maj± komórki? Patrzysz na swoje
otoczenie i my¶lisz ¿e widzisz ca³y ¶wiat...
Pozdrawiam Tomek

Data: 2012-01-04 10:41:04
Autor: Michal Jankowski
Sylwester pod Babi±
Tomasz Sójka <nobody@gmail.com> writes:

[...]

Ja mam telefon 2.5-letni z gps. A ludzi bez komórki nie znam. Owszem,
wiejski pijaczek spod p³ota - ale oni nie chodz± po górach.

No nic, niewa¿ne.

  MJ

Data: 2012-01-04 10:46:06
Autor: Olin
Sylwester pod Babi±
Dnia Wed, 04 Jan 2012 10:41:04 +0100, Michal Jankowski napisa³(a):

 ludzi bez komórki nie znam. Owszem,
wiejski pijaczek spod p³ota - ale oni nie chodz± po górach.

Aby zagmatwaæ dyskusjê, spieszê donie¶æ, i¿ nie posiadam mobila, choæ w
górach siê pojawiam.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Ludzie stanu dziewiczego otrzymaj± sto procent nagrody w niebiesiech,
owdowiali sze¶ædziesi±t procent, a ¿onaci trzydzie¶ci procent."
¶w. Tomasz z Akwinu

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2012-01-04 10:50:49
Autor: Waldek Brygier
Sylwester pod Babi±
Olin wrote:
wiejski pijaczek spod p³ota - ale oni nie chodz± po górach.
Aby zagmatwaæ dyskusjê, spieszê donie¶æ, i¿ nie posiadam mobila, choæ
w górach siê pojawiam.

A p³ot? Co z p³otem? ;-)

Waldemar Brygier
www.naszesudety.pl - Prawie wszystko o Sudetach. Zapraszam!
GG 415880

Data: 2012-01-04 12:15:07
Autor: Olin
Sylwester pod Babi±
Dnia Wed, 4 Jan 2012 10:50:49 +0100, Waldek Brygier napisa³(a):

A p³ot? Co z p³otem?

Najokazalsze p³oty s± w Izerach.

Data: 2012-01-04 13:39:56
Autor: Henek D±browski
Sylwester pod Babi±
W dniu 2012-01-04 10:50, Waldek Brygier pisze:

A p³ot? Co z p³otem? ;-)

Ohhh widzê Waldemarze ¿e i Ty czasami lubisz zaszczekaæ ....

Pzdr Henek

Data: 2012-01-04 10:50:01
Autor: Bbjk
Sylwester pod Babi±

Ja mam telefon 2.5-letni z gps. A ludzi bez komórki nie znam. Owszem,
wiejski pijaczek spod p³ota - ale oni nie chodz± po górach.

Sorki, siê wtr±cê.
Od czterech lat mieszkam w ma³ej wsi i stwierdzam stanowczo, ¿e KA¯DY, w³±czaj±c lokalnych pijaczkow i staruszków ma tu komórkê. Nawet tzw. wiejski g³upek ma i choæ nie mówi, to chodzi z ni± po wsi i be³kocze do niej g³o¶no.
Ale za to znajomy artysta malarz nie ma ze wzglêdów ideologicznych (smycz, zniewolenie etc.).

PS. Mam jak±¶ skromn± staraw± Nokiê i ma GPS, wiêc przypuszczam, ¿e w meritum masz racjê.
--
Basia

Data: 2012-01-04 10:59:16
Autor: J.F
Sylwester pod Babi±
U¿ytkownik "Bbjk"  napisa³ w wiadomo¶ci grup
[...]

Za pijaczkow nie recze, ale ilosc komorek na wsi jest rzeczywiscie spora.

Co sie dziwic - inne telefony najpierw byly niedostepne, a teraz sa za drogie :-)

No i jak sie jest w polu/w oborze .... ale kto dzis jest w polu czy oborze :-)

J.

Data: 2012-01-04 11:13:20
Autor: gl
Sylwester pod Babi±

Od czterech lat mieszkam w ma³ej wsi i stwierdzam stanowczo, ¿e KA¯DY, w³±czaj±c lokalnych pijaczkow i staruszków ma tu komórkê. Nawet tzw. wiejski g³upek ma to chodzi z ni± po wsi i be³kocze do niej g³o¶no.

w ramach wymiany ciekawostek:
znam  odleg³± o 20 km w linii prostej od Rynku G³.
w Krakowie ca³kiem spor± wie¶, na  której czê¶ci
tzw. zasiêg pojawi³ siê   dopiero jaki¶ rok temu,
a  i tak nie ka¿dy operator umo¿liwi nam tam rozmowê
inn± ni¿ na mod³ê ww.;

g.

Data: 2012-01-04 11:53:38
Autor: Olin
Sylwester pod Babi±
Dnia Wed, 4 Jan 2012 11:13:20 +0100, gl napisa³(a):

znam  odleg³± o 20 km w linii prostej od Rynku G³.
w Krakowie ca³kiem spor± wie¶, na  której czê¶ci
tzw. zasiêg pojawi³ siê   dopiero jaki¶ rok temu,

W Nowej Hucie zasiêg jest od dawna. Poznajê to po tym, i¿ bezdomni
posiaduj±cy na ³awce niedaleko mojego bloku czasem korzystaj± z komórek.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Jednym z symptomów nadchodz±cego za³amania nerwowego jest przekonanie,
 ¿e nasza praca jest szalenie wa¿na"
Bertrand Russell

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2012-01-04 12:59:18
Autor: gl
Sylwester pod Babi±

bezdomni
posiaduj±cy na ³awce niedaleko mojego bloku czasem korzystaj± z komórek.

w mojej okolicy monopolowe s± b. dobrze oznaczone
i spoko mo¿na trafiæ bez d¿ipiesa;

g.

Data: 2012-01-04 13:02:29
Autor: Zbynek Ltd.
Sylwester pod Babi±
gl napisa³(a) :

bezdomni
posiaduj±cy na ³awce niedaleko mojego bloku czasem korzystaj± z komórek.

w mojej okolicy monopolowe s± b. dobrze oznaczone
i spoko mo¿na trafiæ bez d¿ipiesa;

W przypadku gêstej zamieci mo¿e byæ jednak konieczny.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

[Cz³owiek zaczyna u¿ywaæ dopiero wtedy rozumu, gdy koñcz± mu siê
wszystkie mo¿liwo¶ci.]

Data: 2012-01-04 12:49:48
Autor: Michal Jankowski
Sylwester pod Babi±
"gl" <grzlipnidodane@poczta.onet.pl> writes:

[...]

Ojej, w dolinie Pr±dnika czy S±spowskiej do dzi¶ zasiêg jest na
zewn±trz budynków a i to z trudem. Ale ta ekipa w górach po pomoc
dzwoni³a, wiêc zasiêg to akurat mieli.

  MJ

Data: 2012-01-04 16:44:43
Autor: Stefan
Sylwester pod Babi±

U¿ytkownik "Bbjk" <bajarka@qgazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:je17cb$giv$1inews.gazeta.pl...

[...]

Nie mia³em, nie mam i nie bêdê mia³ komórki ani blututem, ani dzipiesem ani mobile internetem. Nie têskniê za TV w schronisku, ani (nie daj Bo¿e) w namiocie, kempingu, kamperze itp.
pozdrawiam
Ortodoksyjny emeryk
Stefan

Data: 2012-01-04 20:24:55
Autor: J.F.
Sylwester pod Babi±
Dnia Wed, 4 Jan 2012 16:44:43 +0100, Stefan napisa³(a):
Nie mia³em, nie mam i nie bêdê mia³ komórki ani blututem, ani dzipiesem ani mobile internetem. Nie têskniê za TV w schronisku, ani (nie daj Bo¿e) w namiocie, kempingu, kamperze itp.

Z jakiegos kabaretu:  nie macie telewizora ? To jak wy ogladacie video ? J.

Data: 2012-01-04 10:55:56
Autor: J.F
Sylwester pod Babi±
U¿ytkownik "TomaszSójka"  napisa³ w wiadomo¶ci grup
[...]

Ale 10% ma, czyli 1/10, wiec az tak bardzo sie Michal nie pomylil ...

Reszta to Blackberry, ale ich w³a¶ciciele nie bardzo chadzaj± po górach.

Choc tu moze byc problem :-)

[...]

No wiesz, skads sie tych 40 mln komorek w kraju bierze. Wiec mysle ze spokojnie na 7 osob 6 komorek sie znajdzie :-)

A nie, przepraszam - tu juz srednia zaczyna grozic - wiec na 7 osob bedzie 8 komorek.
Moze i jedna osoba nie ma, ale dwie inne maja po dwie :-)

Az z ciekawosci zajrzalem do ery ... w najtanszym abonamencie mozna miec za 49zl SE Elm, ktory GPS ma, choc to zadanie dla dobrego informatyka :-)
Inna sprawa ze przedluzajac umowe bez telefonu place 15 zl (lub 24 z internetem) a nie 40 (internet wliczony), wiec ten telefon wcale nie taki tani :-)

A z drugiej strony - na allegro modulik GPS-Bluetooth mozna kupic za 50 zl, a nawet mniej.

Milosnikom gor moze sie przydac chocby do zapisania "gdzie bylem".

J.

Data: 2012-01-04 18:30:53
Autor: Maciek
Sylwester pod Babi±

U¿ytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:je17nf$d4p$1inews.gazeta.pl...

A z drugiej strony - na allegro modulik GPS-Bluetooth mozna kupic za 50 zl, a nawet mniej.

To ¿art, prawda?
Przerabia³em ten temat - z moj± obecn± Noki± takie urz±dzenie wspó³pracowa³o wspaniale. Do 2-3 godzin. Potem pada³a bateria w telefonie....

Maciek

Data: 2012-01-04 20:22:07
Autor: J.F.
Sylwester pod Babi±
Dnia Wed, 4 Jan 2012 18:30:53 +0100, Maciek napisa³(a):
[...]

Absolutnie nie zart. Mam taki modulik na chipsecie rzekomo nemerixa, chipset nie jest najlepszy,
ale czas pracy deklarowany cos kolo 30h .. i naprawde tyle ma.

A telefon SE K550, po 12h rejestracji jeszcze troche pradu ma, a w
miedzyczasie jeszcze muzyczke gral, albo sie czytalo ksiazki na wyciagu.

Teraz to tylko klne ze mi sie zachcialo smartfona ..

J.

Data: 2012-01-02 00:04:21
Autor: Dziobak
Sylwester pod BabiÄ…

Użytkownik "Henek DÄ…browski"  napisaÅ‚

Takie sÄ… skutki poruszania siÄ™ grupy zorganizowanej bez przewodnika ....
:-D

E , Henek , trzeba byÅ‚o napisać "bez przodownika"   :>>>

pozdrawiam noworocznie

Pieszy

Data: 2012-01-01 23:46:52
Autor: serak
Sylwester pod Babi±
Widzê tu damych "miszczów" turystyki, a orientacji w szczegolnosci.
Pok³ony.

Data: 2012-01-02 00:35:03
Autor: serak
Sylwester pod Babi±
"samych" mia³o byæ

Data: 2012-01-02 09:35:05
Autor: Tomasz Sójka
Sylwester pod BabiÄ…
Dnia Sun, 01 Jan 2012 11:59:02 +0100, pwz napisa³(a):

Nie wiem, czy ¶miaæ siê z ch³opaków, czy p³akaæ nad nimi, ale chyba siê po¶miejê, bo akcja skoñczy³a siê szczê¶liwie:

Z Noworocznymi pozdrowieniami! :-)
pwz

Eee no, zgubiæ siê ka¿dy mo¿e. Na plus dla nich warto zauwa¿yæ ¿e (chyba)
do¶æ szybko dali znaæ ¿e maj± problem, oraz ¿e - równie¿ w miarê szybko -
bez chojrakowania grzecznie poprosili o pomoc. Je¶li akcja zakoñczy³a siê
przed siódm± to znaczy³oby ¿e nie ugrzê¼li raczej kawa³ek w bok od
szlaku... Szkoda ¿e nie napisali co¶ bli¿ej.
Pozdrawiam Tomek

Sylwester pod BabiÄ…