[SPOILERY] Sylwesterowy minimaraton w kinie: Dom Zly, Rewers i Avatar + obserwacje okolofilmowe

Data: 2010-01-03 17:36:17
Autor: Kapsel
[SPOILERY] Sylwesterowy minimaraton w kinie: Dom Zly, Rewers i Avatar + obserwacje okolofilmowe
Sun, 03 Jan 2010 17:18:15 +0100, topek napisał(a):

Co z filmu REWERS najbardziej zapamietalem to ... reakcje widowni.
Wkladaja na ekranie kosci do futeralu - pol sali rzy ze smiechu,
Schorowana babacia oznajmia ze i tak niedlugo umrze, wiec kosci mozna wlozyc do jej trumny - znow pol sali lezy ze smiechu.
A ja sie pytam (na glos): "Kurwa, co tu jest smiesznego?"

To jest jeszcze nic, miałem kiedyś nieprzyjemność dać się wyciągnąć na
"enemef", grali 3 części piły. No i leci pierwsza, dochodzimy do sceny, gdzie główny bohater w końcu
decyduje się użyć tytułowej piły, a cała sala zaczyna skandować "dajesz,
dajeesz!"

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2010-01-03 18:36:25
Autor: Skylla
[...]

Takim, co z własnej woli idą na maraton Piły powinni w zasadzie w kinie przy wyjściu gratis nogę ciachnąć, aby wrażenia były pełniejsze...

Data: 2010-01-04 14:45:04
Autor: Kapsel
Sun, 3 Jan 2010 18:36:25 +0100, Skylla napisał(a):

[...]

Na końcu zaserwowali nam jeszcze "Teksańską masakrę" :P

Poszedłem na to po trosze z ciekawości (bo nie byłem na takim maratonie
nigdy), po trosze z musu (znajomi zaciągnęli), jako jednorazowe
doświadczenie było intrygujące, ale fakt - regularne wybieranie się na
takie spędy grodzi kalectwem umysłowym :]

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2010-01-03 19:28:33
Autor: topek
Kapsel pisze:
[...]

Sorry,
ja bym na pile nie poszedl :)
Nie widzialem zadnej.
Ale rozumiem o co Ci chodzi

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

"Nie lubisz ty bratku swojej repliki,
gdy patrzysz na mnie w oczach masz kurwiki"

Data: 2010-01-03 22:45:08
Autor: topek

Kapsel pisze:
Sun, 03 Jan 2010 17:18:15 +0100, topek napisał(a):

Co z filmu REWERS najbardziej zapamietalem to ... reakcje widowni.
CUT
Ale rozumiem o co Ci chodzi

Dobre...
Tez mi sie podoba.
Zwlaszcza komentarze nic nie wnoszace/znaczace.
Znaczy enigmatyczne jak u Quentina

A juz ubostwiam jak ktos zacytuje 15 zdan, zeby samemu jedno slowo splodzic.

Data: 2010-01-03 22:49:54
Autor: Ghost

Użytkownik "topek" <topek-sp*merom-czlon-w-zad@p0st.pl_Zamien_zero_na_o> napisał w wiadomości news:4b410fe6$1news.home.net.pl...
Ghost pisze:

[...]

Ale najlepsze jest  pisanie o czyms czego sie nie zna.

Data: 2010-01-05 13:45:16
Autor: Turritopsis Nutricula
Kapsel <kapsulskiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

I ta reakcja byla lepsza niz caly ten film ;p
Chcialam zapytac, co zlego zrobiles, ze musiales isc na taki maratonik, ale juz doczytalam :)

--
Jagoda

[SPOILERY] Sylwesterowy minimaraton w kinie: Dom Zly, Rewers i Avatar + obserwacje okolofilmowe