[SPOILERY] Sylwesterowy minimaraton w kinie: Dom Zly, Rewers i Avatar + obserwacje okolofilmowe

Data: 2010-01-05 23:54:22
Autor: grzessiek
[SPOILERY] Sylwesterowy minimaraton w kinie: Dom Zly, Rewers i Avatar + obserwacje okolofilmowe
topek wrote:
REWERS

obejrzałem to i, niestety, nie rozumiem skąd te wszystkie pochlebne
opinie o tym filmie. poza zdjęciami i kilkoma świetnymi ujęciami niczego
w tym filmie nie dostrzegłem. zmanieryzowani, sztuczni aktorzy, muzyka
do bani. historia w zasadzie nijaka. groteskowy, wymuszony humor itd., itp.

z ekranu nie wieje na szczęście amatorszczyzną, do czego przyzwyczaiło
mnie polskie kino, ale film jest cholernie nudny.

g.

[SPOILERY] Sylwesterowy minimaraton w kinie: Dom Zly, Rewers i Avatar + obserwacje okolofilmowe