Symbian + GPS + 2 kamery ( videorozmowy ) - Clamshell - składany ?

Data: 2009-04-16 22:42:21
Autor: Piotr
Symbian + GPS + 2 kamery ( videorozmowy ) - Clamshell - składany ?
Witam
Chciałbym kupić telefon - nie mówie, że koniecznie Nokia, ale jako dlugoletni użytkownik tej marki od tego producenta zaczynam.
Pasowałoby mi coś w stylu Noki 6267, tylko nie ma symbiana,
jest też Nokia 6650, tylko na zdjęciach nie widać, zby miała drugi aparat do videorozmów.
ostatecznie zastanawiam się nad E66 ( miałem E51 i była OK ) tylko w tygo typu telefonach martwi mnie mocowanie i jego wytrzymałość.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2009-04-17 07:49:25
Autor: Lukasz
Piotr pisze:
jest też Nokia 6650, tylko na zdjęciach nie widać, zby miała drugi aparat do videorozmów.

To ja cos o 6650, uzywam jej od sierpnia '08
ma drugi aparat, ale nawet z tego pierwszego zdjecia sa IMO jakosci porownywalnej do dobrych aparatow 640x480
Poza tym gps ok, uzywam tego co dostalem z ery czyli NokiaMaps, aczkolwiek ze wzgledu na specyfike moich wyjazdow czesciej nawiguje sie cb-radiem, a telefon tylko wrazie czego, zeby latwiej bylo znalezc... (nie dlatego ze gps nie specjalny, wczesniej mialem MDA i automape ale sprzedalem bo nawigacji uzywam juz dosc rzadko)
Jakos mocno nie eksploatuje tego telefonu jesli chodzi o rozne programy, mam tam jedynie eramail. Bateria duza gabarytowo, mi wytrzymuje 2 dni przy ok. 30 min wychodzacych i 30?min przychodzacych
Najwieksza IMO wada tego telefonu sa dotykowe przyciski na zewnetrznym ekranie ktorych nie da sie wylaczyc- telefon potrafi sie sam odblokowac i np. zmienic profil!, jedyne rozwiazanie to niewygodne czasowe blokowanie klawiatury lub jeszcze bardziej niewygodne blokowanie klawiatury na haslo...

--
Pozdrawiam!
Łukasz

Symbian + GPS + 2 kamery ( videorozmowy ) - Clamshell - składany ?