Symbian S60 3rd tryb standby - ladne falki [E63]

Data: 2009-07-10 00:55:08
Autor: sympatyczny
Symbian S60 3rd tryb standby - ladne falki [E63]
Witam,

http://www.allegro.pl/item678927751_nokia_e63_2_lata_gw_pl.html

Bardzo zaintrygowalo mnie srodkowe zdjecie na tej aukcji. Wygaszacz ekranu z zegarem, ale wokol bialego paska z zegarem sa ladne falki. W jaki sposob mozna uzyskac taki efekt?

Pozdrawiam,
S.

Data: 2009-07-10 02:00:36
Autor: Piotr M
sympatyczny@autograf.pl pisze:

W jaki sposob mozna uzyskac taki efekt?

Korzystając z jakiegoś wygaszacza?
http://www.ipmart-forum.pl/forumdisplay.php?f=63
Chyba że jest to jakaś modyfikacja firmwarowego.
Nie mieć E63 - nie wiedzieć.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
  - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2009-07-14 00:30:43
Autor: sympatyczny
> [...]

Korzystając z jakiegoś wygaszacza?
http://www.ipmart-forum.pl/forumdisplay.php?f=63
Chyba że jest to jakaś modyfikacja firmwarowego.

bardzo Ci dziekuje za odpowiedz. Natchnales mnie i glebiej poszukalem w menu: nie bylo to zbyt intuicyjne: to jest standardowy wyswietlacz tylko w zaaw. ustawieniach trzeba przestawic z wyswietlania czasu i daty na wyswietlanie "Now playing". Logiki w tym malo bo z reguly nic nie u mnie nie gra, a data i czas wciaz jest na wyswietlaczu. Ale od teraz tez moge sie ciedzyc upragnionymi falkami. Dodatkowo nie spodziewalem sie, ze to bedzie w menu, bo moje poprzednie Nokie z symbianem s60 v3 *nie* mialy takiego ustawienia. Pozdrawiam,

Symbian S60 3rd tryb standby - ladne falki [E63]