Symbian i Maemo5 - Program do grup dyskusyjnych takich ja ta

Data: 2010-02-24 10:34:29
Autor: Sławomir Szczyrba
Symbian i Maemo5 - Program do grup dyskusyjnych takich ja ta
Ad maiorem Darkac gloriam :
Czy na Symbiana s60v3 (Nokia E75) oraz na Maemo5 (Nokia N900) są jakieś programy przy pomocy których można czytać i pisać na grupach dyskusyjnych takich jak ta? Zdaje się że programy obsługujące e-maile nie mają takiej możliwości
Na symbiana raczej nie ma - a przynajmniej ja znalazłem tylko jeden
program do newsów, który nie dość że nie był już rozwijany, to jeszcze
nie obsługiwał pliterek.
Jeśli muszę, z komórki czytam newsy przez ssh/slrn :)

Sławek
--
  ________ - Dlaczego w Wachocku sa szklane autobusy?
_/ __/ __/ - Bo wszyscy chca siedziec przy oknie.

Data: 2010-02-24 12:16:44
Autor: Darkac
Symbian i Maemo5 - Program do grup dyskusyjnych takich ja ta
Czytać to pewnie się da z przeglądarki internetowej, ale pisać lub odbierać załączniki to już gorzej.

Data: 2010-02-24 11:27:30
Autor: Sławomir Szczyrba
Symbian i Maemo5 - Program do grup dyskusyjnych takich ja ta
Ej, Darkac! Pssegapis mi... mi... mi... grację...
Czytać to pewnie się da z przeglądarki internetowej, ale pisać lub odbierać załączniki to już gorzej.
Usenet i załączniki?
Chcesz _czytać_ grupy czy ssać coś na komórkę z binarek...

Sławek
--
  ________ Sztuczna inteligencja jest niczym przy prawdziwej głupocie.

Data: 2010-02-24 13:15:30
Autor: Darkac

Użytkownik "Sławomir Szczyrba" <creature@of.the.night> napisał w wiadomości news:slrn.hoa38m.hgg.steevhot.pl...
[...]

Są grupy oznaczone w nazwie jako "binaries" i tam można przesyłać załączniki np. fotografie

Symbian i Maemo5 - Program do grup dyskusyjnych takich ja ta