Symbian i historia stron w przegladarce

Data: 2012-10-09 15:53:30
Autor: bolo
Symbian i historia stron w przegladarce
Jak wydobyć historię odwiedzonych stron z wbudowanej przeglądarki w telefonie oraz Opery Mini i Mobile?
Telefon to Nokia E52.

Data: 2012-10-09 22:31:55
Autor: bolo
Użytkownik "bolo" <bolo@polbox.pl> napisał w wiadomości news:50742c59$0$26697$65785112news.neostrada.pl...
Jak wydobyć historię odwiedzonych stron z wbudowanej przeglądarki w telefonie oraz Opery Mini i Mobile?
Telefon to Nokia E52.

Dokładnie chodzi mi o wyciągnięcie tego na komputer, może wystarczy skopiować jakieś pliki? Ale jak się do tego zabrać?
Muszę oddać telefon w pracy i przed "sformatowaniem" chciałbym się dostać jakoś do tych danych,
wchodzenie na te strony w telefonie jeszcze raz, żeby skopiować adresy niespecjalnie mi się uśmiecha, ale jeśli nie ma innej opcji, to tak zrobię.

Symbian i historia stron w przegladarce