Symbole NOP legalne

Data: 2011-11-27 17:59:09
Autor: Tomaszek
Symbole NOP legalne
Nareszcie jaka¶ pozytywna wiadomo¶æ po prawej stronie.
Homosie bêd± trochê musia³y przystopowaæ.

(link do strony NOP )http://tnij.org/oegd

Data: 2011-11-27 19:00:29
Autor:
Symbole NOP legalne
On Sun, 27 Nov 2011 17:59:09 +0100, Tomaszek <tomaszek1983@onet.pl>
wrote:

Nareszcie jaka¶ pozytywna wiadomo¶æ po prawej stronie.
Homosie bêd± trochê musia³y przystopowaæ.

(link do strony NOP )http://tnij.org/oegd

 krzyz celtycki jest mi zupelnie obojetny ale jawny
 znaczek rznacej sie pary mimo, ze jest to znak zakazu  jest ponizej jak to powiedzial biedron pasa. ;o)

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-11-27 20:26:33
Autor: Tomaszek
Symbole NOP legalne
W dniu 2011-11-27 19:00, "<He®Sk>" pisze:
  krzyz celtycki jest mi zupelnie obojetny ale jawny
  znaczek rznacej sie pary mimo, ze jest to znak zakazu
  jest ponizej jak to powiedzial biedron pasa. ;o)

A kogo normalnego obchodzi co mówił biedroń?

Data: 2011-11-27 20:31:43
Autor: jadrys
Symbole NOP legalne
W dniu 2011-11-27 20:26, Tomaszek pisze:
[...]

A chociażby mnie, zawsze głos słabszych, prześladowanych znaczył dla mnie najwięcej. I nie sądzę żebym był nienormalny.

Data: 2011-11-27 20:22:13
Autor: Obserwator
Symbole NOP legalne
jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a): A chocia¿by mnie, zawsze g³os s³abszych, prze¶ladowanych znaczy³ dla mnie najwiêcej. I nie s±dzê ¿ebym by³ nienormalny.

************************

Biedron slabszy i przesladowany?:) A kto napal i pobil polskiego policjanta?
Gucio? Ogarnij sie bidoku.

Data: 2011-11-28 12:22:10
Autor: boukun
Symbole NOP legalne

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jau3cn$c4n$1node2.news.atman.pl...
[...]

Lubisz się pedałować?

boukun

Data: 2011-11-28 14:35:00
Autor: jadrys
Symbole NOP legalne
W dniu 2011-11-28 12:22, boukun pisze:

[...]

Zdecydowanie - nie. Nie  pociÄ…gajÄ… mnie tyÅ‚ki facetów.

Data: 2011-11-28 14:54:19
Autor: stevep
Symbole NOP legalne

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci  news:jau3cn$c4n$1node2.news.atman.pl...
[...]

A chociażby mnie, zawsze gÅ‚os sÅ‚abszych, przeÅ›ladowanych znaczyÅ‚ dla  mnie najwiÄ™cej. I nie sÄ…dzÄ™ żebym byÅ‚ nienormalny.

Lubisz się pedałować?

boukun

Zdecydowanie - nie. Nie  pociÄ…gajÄ… mnie tyÅ‚ki facetów.

Nie kryguj siÄ™, przecież wszyscy sÅ‚yszeli jak tyÅ‚eczek agenta Tomka ciÄ™  krÄ™ci.

--
stevep

Data: 2011-11-28 15:14:51
Autor: boukun
Symbole NOP legalne

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jb02l5$auj$3node2.news.atman.pl...
[...]

To czego siÄ™ wstawiasz za pedziami?

boukun

Data: 2011-11-28 23:06:42
Autor: jadrys
Symbole NOP legalne
W dniu 2011-11-28 15:14, boukun pisze:

Zdecydowanie - nie. Nie  pociÄ…gajÄ… mnie tyÅ‚ki facetów.

To czego siÄ™ wstawiasz za pedziami?

boukun

Jak mówię - zawsze staje w obronie słabszych i prześladowanych. Kiedyś, w Bośni o mało nie przepłaciłem tego życiem.

Data: 2011-11-28 23:55:26
Autor: boukun
Symbole NOP legalne

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jb10kn$bci$2node2.news.atman.pl...
[...]

Tylko, jak stajesz w ich obronie, to nie odwracaj siÄ™ plecami...

boukun

Data: 2011-11-29 00:19:18
Autor: jadrys
Symbole NOP legalne

Data: 2011-11-29 16:14:07
Autor: stevep
Symbole NOP legalne
Dnia 28-11-2011 o 23:06:42 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

W dniu 2011-11-28 15:14, boukun pisze:

Zdecydowanie - nie. Nie  poci±gaj± mnie ty³ki facetów.

To czego siê wstawiasz za pedziami?

boukun

Jak mówiê - zawsze staje w obronie s³abszych i prze¶ladowanych.. Kiedy¶,  w Bo¶ni o ma³o nie przep³aci³em tego ¿yciem.

To nadstaw tym prze¶ladowanym ty³ek kretynie.

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-11-28 17:00:03
Autor:
Symbole NOP legalne
On Sun, 27 Nov 2011 20:31:43 +0100, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> A kogo normalnego obchodzi co mówił biedroń?

A chociażby mnie, zawsze głos słabszych, prześladowanych znaczył dla mnie najwięcej. I nie sądzę żebym był nienormalny.

 a ktoz to przesladuje biedronia?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-11-28 23:06:38
Autor: jadrys
Symbole NOP legalne
W dniu 2011-11-28 17:00, "<He®Sk>" pisze:

A chociażby mnie, zawsze głos słabszych, prześladowanych znaczył dla
mnie najwięcej. I nie sądzę żebym był nienormalny.
  a ktoz to przesladuje biedronia?

Biedroń jest członkiem jednych z prześladowanych mniejszości.

Data: 2011-11-28 23:19:11
Autor: A. Filip
jadryś: Biedroń jest członkiem jednych z prześladowanych mniejszości
jadrys <Che@yahoo.com> pisze:
[...]

To on jest z więcej niż *jednej* mniejszości?
Jak się dostał do Sejmu to dalej go (w Sejmie) prześladują?

Jak dla mnie słówko "prześladowanych" w przypadku homoseksualistów w RP3
jest przesadą/nadużyciem. Choć ze sformułowaniem "dyskryminowanych" (z ich punktu widzenia) mogę się *na potrzeby dyskusji* zgodzić.

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Małpa bez ogona to i tak tylko małpa.

Data: 2011-11-28 23:57:40
Autor: boukun

Użytkownik "A. Filip" <anfi@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:w0bydku4bj-BBSruth.huge.strangled.net...
jadrys <Che@yahoo.com> pisze:
[...]

Dyskryminowani? Mniej ruchani?

boukun

Data: 2011-11-29 00:17:44
Autor: jadrys
W dniu 2011-11-28 23:19, A. Filip pisze:
jadrys<Che@yahoo.com>  pisze:
[...]

Mówię o nim jako o członku prześladowanej mniejszości.
A dla mnie nie, - nie pozwala im się żyć jak w sposób jak żyją inni. To jak najbardziej zasługuje na miano "prześladowanych", ze nie wspomnę o rożnego rodzaju atakach werbalnych i fizycznych tylko z powodu tego że są inni w sprawach seksu.

Data: 2011-11-29 01:07:49
Autor: A. Filip
jadrys<Che@yahoo.com>  pisze:
[...]

A Ziobro za PiS "krew przelewał" :-)
"Niestarannie" dobrane określenia bywają śmieszne, bardzo śmieszne.

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Nie kijem go, to pałą.

Data: 2011-11-29 19:13:13
Autor: jadrys
W dniu 2011-11-29 01:07, A. Filip pisze:

[...]

Jasne. Jak choćby "Walka" Wałęsy i Solidarności z komuną i "walka" komuny z kościołem.. Natomiast nie ma nic niestarannego w określeniu homoseksualistów jako prześladowanych.

Data: 2011-11-29 19:23:12
Autor: A. Filip
jadrys <Che@yahoo.com> pisze:
[...]

*Twoim* zdaniem (co do "tu i teraz").

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Nikt nie jest prorokiem między swymi.

Data: 2011-11-28 17:00:03
Autor:
Symbole NOP legalne
On Sun, 27 Nov 2011 20:26:33 +0100, Tomaszek <tomaszek1983@onet.pl>
wrote:

> [...]
>   jest ponizej jak to powiedzial biedron pasa. ;o)

A kogo normalnego obchodzi co mówił biedroń?

 ;o) oznacza, ze kpie z tego.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-11-27 21:17:35
Autor: Zennon
Symbole NOP legalne

U¿ytkownik ""<HeRSk>"" <2012?uro.bigbrednie@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:3qt4d71m6aeiflu6ksk0e0hjef6j4g73dl4ax.com...
wrote:

[...]

Peda³y z prawicy, pozazdro¶ci³y peda³om z lewicy têczy i te¿ maja swój znak, pod którym zbieraj± siê grupy m³odych mê¿czyzn w celach wiadomych ;)

Zennon

Data: 2011-11-28 17:00:04
Autor:
Symbole NOP legalne

 prokreacyjnych? ;o))))

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-11-28 05:13:57
Autor: stevep
Symbole NOP legalne
Dnia 27-11-2011 o 17:59:09 Tomaszek <tomaszek1983@onet.pl> napisa³(a):

Nareszcie jaka¶ pozytywna wiadomo¶æ po prawej stronie.
Homosie bêd± trochê musia³y przystopowaæ.

(link do strony NOP )http://tnij.org/oegd

A kretynom rado¶æ,