Symbole religijne słuszne i niesłuszne

Data: 2011-03-01 20:53:13
Autor: Grzegorz Z.
Symbole religijne słuszne i niesłuszne
Wczoraj radny Platformy Obywatelskiej Sieńko ze Szczecina zrzucił krzyż
prawosławny, gwiazdę Dawida i inne symbole religijne ze ściany urzędu.
Pozostawił jedynie krzyż katolicki. W ten sposób ten człowiek obraził
uczucie religijne wielu ludzi. Jestem pewien,  że gdyby ktokolwiek tak
postąpił z krzyżem katolickim mielibyśmy falę oburzenia. Czy prokuratura z
urzędu rozpocznie postępowanie, czy dopiero RPP będzie musiał to zrobić?
Czy ludzie kościoła jak Terlikowski, Gowin, Komorowski  będą mieli odwagę
bronić uczuć religijnych Żydów, Muzułmanów, Prawosławnych?  Stała się rzecz
haniebna, bulwersująca, rodem z trzeciego świata. Dopuścił się tego
działacz rzekomej europejskiej partii. Czy są w kraju autorytety, które
będą bronić najważniejszych zasad konstytucji, czy w imię fałszywej
poprawności ten incydent przemknie bez echa? Nie damy o tym zapomnieć. http://palikot.blog.onet.pl/Uwaga-na-radnych-PO,2,ID422734636,RS1,n

Data: 2011-03-01 20:57:45
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-01 20:53, Grzegorz Z. pisze:
[...]

Oj widziałem to dzisiaj w TV, - Krzyż katolicki także zdjął.

Data: 2011-03-01 21:06:33
Autor: Grzegorz Z.
jadrys napisał:

[...]

http://www.youtube.com/watch?v=SP5CCWbrOV4

07:40 - nie, on nie zdjął. "To już nie moja sprawa" powiedział. Zdjął
później ktoś inny, od Palikota.

Data: 2011-03-01 21:37:30
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-01 21:06, Grzegorz Z. pisze:

Oj widziałem to dzisiaj w TV, - Krzyż katolicki także zdjął.
http://www.youtube.com/watch?v=SP5CCWbrOV4

07:40 - nie, on nie zdjął. "To już nie moja sprawa" powiedział. Zdjął
później ktoś inny, od Palikota.

No faktycznie. W TV widziałem tylko migawkę.

Data: 2011-03-02 06:48:15
Autor: sofu

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:159e0ijk57b95$.h8zksdc4nlwb$.dlg40tude.net...
[...]

-- -

Symbol krzyża to symbol władzy KRK nad Polską.
To symbol zniewolenia narodu przez pasozytów kotabasów.
Tak jego obecność w urzedach państwowych należy odczytywać.
Dla tego będą krzyż wieszać, a inne symbole religijne usuwać.

sofu

Symbole religijne słuszne i niesłuszne