Symbolika buraka.

Data: 2010-07-01 05:48:17
Autor: DJ MC Donald Musk
Symbolika buraka.
On 1 Lip, 14:37, "mka rwan jest debilem" <Bro my RP przed pisem@..pl>
wrote:
Za atwili nas. Strac rok, lecz gdybym nie protestowa , straci bym szacunek
do siebie - m wi Kamil

W LO im. Eugeniusza Romera w Rabce - uko czy a je m.in. Maria Kaczy ska - od
wprowadzenia nowej matury w 2005 r. nikt nie obla egzaminu ustnego z
polskiego. A do teraz. Nie zda o pi ciu uczni w, w tym czterech tw rc w
studni wkowego kabaretu.

Tu po studni wce na stronie szko y ukazuje si o wiadczenie: "Rada
Pedagogiczna Romera podj a decyzj o ukaraniu autor w cz ci >artystycznej
< balu (...). aden z wybranych do >zabawy < nauczycieli nie przypuszcza ,
e zostanie potraktowany jak >debil <".

Lekcja pierwsza: trzy razy trzy

Quiz "w konwencji wiejskiej" by przerywnikiem studni wki. W nagrod
nauczyciele mieli dosta m.in. buraki:

- Jak mia na imi Napoleon?

- Bonaparte - odpar nauczyciel.

- Czy trzy razy trzy jest sze , czy s sze ?

- Jest sze - wypali a polonistka.

Uczniowie m wi , e w a ciwie to nie wiedzieli, czy nauczyciele podj li
art, czy nie.

Dw jka prowadz cych quiz dosta a nagany. Dyrektor liceum Marek wider: - 200
os b na sali, wystrojeni, polonez, ta oprawa wymaga chyba kultury? To nie
miejsce na szopk . Nauczyciele zostali obra eni, a moim zadaniem jest
wyst powa w ich obronie.

Szymon Czyszczo z klasy 3d, kt ra przygotowa a skecz: - Do ko ca balu
nauczyciele bawili si wietnie.

Ale na filmie ze studni wki skeczu nie ma. Firma, kt ra bal nagra a,
t umaczy, e wyci a skecz na danie dyrekcji. Pr by rozpowszechniania go
sko cz si doniesieniem do prokuratury - zapowiedzia dyrektor. A klasie 3d
nie da zgody na start w zawodach narciarskich.

Uczniowie urz dzili przed szko protest, by o ok. 50 os b, w tym kilkoro
rodzic w. Prosili o pomoc starost i ma opolskie kuratorium o wiaty.
Starosta nie zrobi nic. Kurator uzna , e spraw trzeba wyja ni , ale "w
stosownym czasie", by nie zak ca przygotowa do matur.

Matur uczniowie obawiali si najbardziej, poprosili wi c kuratorium o
przys anie obserwatora.

Szymon Czyszczo dosta list. Wyci te z gazety litery naklejone na kartk
uk ada y si w zdanie: "Za atwimy was".

Lekcja druga: dowodu nie ma

Uczni w egzaminowa a Magdalena Tomalak, polonistka, kt ra na balu
powiedzia a, e "trzy razy trzy jest sze ". Nie zdali. Tomalak: - mia am
si na studni wce do ez, dlatego bardzo boli mnie, e niezdane matury kto
czy z zemst . Oni oblali, bo byli do egzaminu nieprzygotowani.

- Jeden z uczni w uczestnicz cych w przedstawieniu zdoby za ustny polski
maksymaln liczb punkt w - m wi dyr. wider. Ale nie dodaje, e ch opak ten
nie protestowa - w przeciwie stwie do koleg w.

Fakt, e oblani nie byli or ami z polskiego. Marzena ma na wiadectwie ocen
dopuszczaj c , dw ch Szymon w - podobnie, Kamil ma tr jk .

Do prezentacji przygotowywali my si solidnie, tyle e to nic nie da o -
m wi Szymon Czyszczo .

By zda , trzeba by o dosta 6 pkt. na 20 mo liwych. Szymon dosta 4, drugi
Szymon - 3, Kamil - 0. Marzena zdoby a 5, w tym 0 za j zyk wypowiedzi.
Wizytator orzek , e egzamin przebieg zgodnie z procedurami.

Jednak ocen Marzeny podwa y a Okr gowa Komisja Egzaminacyjna, bo uzna a za
niemo liwe, by ucze dosta 0 pkt. za j zyk. Uczennica mia a poprawk , kt r
te obla a - tym razem za j zyk dosta a 1 pkt.

Odwo ania do OKE napisali wszyscy. Maj dow d, jak naprawd posz a im
matura - nagrali egzaminy na dyktafony. - Chcieli my si zabezpieczy przed
zarzutami, e oblali my, bo nie byli my przygotowani - t umaczy Kamil
Smole .

Nauczyciele przys ali do redakcji o wiadczenie: "Informujemy, e jest to
z amanie procedur egzaminacyjnych".

Zaprzecza temu Krzysztof Konarzewski, szef Centralnej Komisji
Egzaminacyjnej: - Uczniowie mogli nagra sw j egzamin. Tyle e nagranie nie
ma adnej warto ci dowodowej. Przepisy m wi , e je li podczas egzaminu nie
zosta y z amane adne procedury, ocena wystawiona przez egzaminatora jest
ostateczna. Ja nad takim prawem ubolewam. Wiem, e 99 proc. skarg uczni w
jest nies usznych, ale znam te historie nauczycieli, kt rzy potrafili m ci
si na niepokornych. Jestem za rejestrowaniem przebiegu egzamin w i
wprowadzeniem przepis w, by ocen postawion przez szkoln komisj mo na
by o podwa a .

Lekcja trzecia: symbolika buraka

OKE poinformowa a ju maturzyst w, e wynik matury jest ostateczny.
Zaproponowa a oblanym poprawk w sierpniu przed komisj spoza liceum.

Jednak tak p ny termin uniemo liwi im udzia w rekrutacji na studia.
Szymon - celuj cy z matematyki - chcia j studiowa na krakowskiej Akademii
G rniczo-Hutniczej. Kamil - in ynieri biomedyczn , drugi Szymon -
budownictwo, Marzena - ekonomi .

Grono pedagogiczne komentuje zatarg na oficjalnej stronie internetowej LO
im. Romera. Tam odsy a nas dyr. wider.

O decyzji OKE szko a napisa a: "Wiarygodno i kompetencje nauczycieli
naszego liceum zosta y potwierdzone".

Mimo e nauczyciele zapewniaj , i matura nie mia a nic wsp lnego ze skeczem
na studni wce, w o wiadczeniu czytamy: " yjemy w kulturze, w kt rej wa n
rol odgrywa symbolika przedmiot w, ro lin, kolor w i nawet liczb - trudno
nam uwierzy , e symbolika buraka nie by a znana prowadz cym >teleturniej <".

Wczoraj prokuratura w Nowym Targu powiadomi a, e dyrekcja liceum z o y a
dwa zawiadomienia o znies awieniu nauczycieli przez maturzyst w.

*konserwatywny belfer z powie ci Witolda Gombrowicza "Ferdydurke"

"Kochana m odzie y! Nie s d cie, e nie wiem, i u ywacie mi dzy sob
nieprzyzwoitych i brzydkich wyraz w. Wiem o tym doskonale. Ale nie
obawiajcie si , adne, nawet najgorsze wybryki nie zdo aj we mnie naruszy
tego g bokiego przekonania, e jeste cie w gruncie skromni i niewinni.
Stary wasz przyjaciel b dzie was mia zawsze za czystych, skromnych i
niewinnych" - mawia .

Wi cej...http://wyborcza.pl/1,75478,8085834,Profesor_Pimko__bierze_odwet.html?...

Przemys aw Warzywny

--

"Je li ju mamy by z o liwi, to niech ten, kto m wi o wpadkach najpierw
nauczy Kaczy skiego polskiego hymnu. O wi kszej wpadce nie s ysza em w swoim

Daniel Olbrychski

ale co to ma wspolnego z polityka?
no chyba, ze nauczyciele sa z PO!

Data: 2010-07-01 14:54:32
Autor: mkałrwan jest debilem
Symbolika buraka.

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał

ale co to ma wspolnego z polityka?

To, że pisuary, w zdecydowanej większości są burakami.

Przemysław Warzywny

--

"Jeśli już mamy być złośliwi, to niech ten, kto mówi o wpadkach najpierw nauczy Kaczyńskiego polskiego hymnu. O większej wpadce nie słyszałem w swoim długim życiu"

Daniel Olbrychski

Data: 2010-07-01 06:25:46
Autor: DJ MC Donald Musk
Symbolika buraka.
On 1 Lip, 14:54, "mka rwan jest debilem" <Bro my RP przed pisem@..pl>
wrote:
U ytkownik "DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> napisa

> ale co to ma wspolnego z polityka?

To, e pisuary, w zdecydowanej wi kszo ci s burakami.

Przemys aw Warzywny

--

acha!
ale nie wszystkie czy wszystkie?

Data: 2010-07-01 15:30:37
Autor: mkałrwan jest debilem
Symbolika buraka.
wrote:
> [...]

nauczy Kaczy skiego polskiego hymnu. O wi kszej wpadce nie s ysza em w swoim

Zdecydowana większośc to wszystkie, czy nie?

Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-01 15:32:40
Autor: Bogdan Idzikowski
Symbolika buraka.

Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisal w wiadomosci news:28f2a17b-d72d-4408-8da7-a7bd7c7fd283w31g2000yqb.googlegroups.com...
wrote:
> [...]

nauczy Kaczy skiego polskiego hymnu. O wi kszej wpadce nie s ysza em w swoim

Mam do Ciebie prosbe. Chce zebys zmienil kodowanie. Masz  ISO-8859-1. Zmien na  ISO-8859-2.

Data: 2010-07-01 15:32:13
Autor: 954
Symbolika buraka.

Użytkownik "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i0i36a$773$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał

ale co to ma wspolnego z polityka?

To, że pisuary, w zdecydowanej większości są burakami.

Przemysław Warzywny

Ales kurwa blyskotliwy. A pojebow jakie warzywo reprezentuje Warzywny ?

Data: 2010-07-01 15:40:15
Autor: mkałrwan jest debilem
Symbolika buraka.

Użytkownik "954" <marek.zmylka@raptor.pl> napisał w wiadomości news:i0i5ea$njc$1news.onet.pl...

[...]

No przecież napisałem, że buraki. Cytat: pisuary, w zdecydowanej większości są burakami. Jeszcze coś?

Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-01 15:56:19
Autor: 954
Symbolika buraka.

Użytkownik "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i0i5s1$hh8$1inews.gazeta.pl...

[...]

Pisales o pisuarach, ja pytam o pojebow, czyzby powstala koalicja popisu ze uogolniasz ?

Data: 2010-07-01 18:15:23
Autor: mkałrwan jest debilem
Symbolika buraka.
Użytkownik "954" <marek.zmylka@raptor.pl> napisał

Pisales o pisuarach, ja pytam o pojebow, czyzby powstala koalicja popisu ze uogolniasz ?

Pojeb i pisuar, na jedno wychodzi. Nie wierzysz, to masz:

http://www.youtube.com/watch?v=3KGvkYamqHE

Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-01 18:33:13
Autor: awe
Symbolika buraka.
Nie rob sobie jaj przeciez to wiadomo ze to lewackie buraki z wioch co to w dohtory poszly
awe

Symbolika buraka.