Symbolika buraka.

Data: 2010-07-01 18:32:22
Autor: awe
Symbolika buraka.
Faktycznie buraki. Kiedys egzaminator zamiast zadac mi normalne pytanie zaskoczyl mnie i przez chwile poczulem sie zdezorientowany ale natychmiast odpowiedzialem prawidlowo. Przyznal ze wiekszosc osob nie potrafila odpowiedziec prawidlowo. Brzmialo mniej wiecej tak "Prosze podac stopien ,imie oraz nazwisko majora Henryka Sucharskiego"

awe

Data: 2010-07-01 18:43:45
Autor: mkałrwan jest debilem
Symbolika buraka.

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

[...]

Natychmiast odpowiedziałeś prawidłowo? Podziwiam cię. Nigdy nie przyszłoby mi do głowy, że major Suchaski był majorem i nazywał się Henryk Sucharski

 Przemysław Warzywny

--

"Jeśli już mamy być złośliwi, to niech ten, kto mówi o wpadkach najpierw nauczy Kaczyńskiego polskiego hymnu. O większej wpadce nie słyszałem w swoim długim życiu"

Daniel Olbrychski

Data: 2010-07-02 00:17:23
Autor: awe
Symbolika buraka.

Użytkownik "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i0igk3$24e$1inews.gazeta.pl...

[...]

jak widzisz te nauczycielki odpowiedzialy blednie. Przedmiot z ktorego mnie pytano nie mial nic wspolnego z wojskowoscia ani historia tylko z zarzadzaniem, stad w pierwszym momencie szok.
awe

Symbolika buraka.