Sympatex vs Goretex w butach motocyklowych

Data: 2010-10-01 09:20:36
Autor: johnny
Sympatex vs Goretex w butach motocyklowych
Użytkownik "Marcin N" nie chce w byle buciorach pachać sie na salony:

Jakie jest Wasze zdanie na temat: sympatex vs goretex?

Mnie jakoś bardziej do serca przypadł sympatex. W goretexach bałbym się, ze będzie za gorąco ;-)

Zdroofka Johnny

P.S. Ani jednych ani drugich w życiu nie miałem na nodze;-) Jeżdzę w siermiężnych stalkapach z Castoramy za 80zł. Wynalazek nie do zajechania! Polecam!

Data: 2010-10-01 09:39:25
Autor: J_K_K
Użytkownik "johnny" <johnny@plusnet.pl> napisał w wiadomości news:4ca58bc4$0$22804$65785112news.neostrada.pl...
Mnie jakoś bardziej do serca przypadł sympatex. W goretexach bałbym się, ze będzie za gorąco ;-)

Mniej więcej takie opinie przewijają się też np. w kwestii butów turystycznych
(górskich).

Pzdr

JKK

Sympatex vs Goretex w butach motocyklowych