Sympatex vs Goretex w butach motocyklowych

Data: 2010-10-01 10:20:31
Autor: kocyk
Sympatex vs Goretex w butach motocyklowych
Marcin N wrote:
Witam,

Próbuję sobie kupić buty motocyklowe. Turystyczne. W oko wpadły mi Vanucci, ale firma ta stosuje wyłącznie sympatex.

Zastanawiam się więc, czy jednak poszukać innej firmy używającej goretex. Jakie jest Wasze zdanie na temat: sympatex vs goretex?

Sympatex gorzej oddycha.
K.

Data: 2010-10-01 10:26:36
Autor: Marcin N
Sympatex vs Goretex w butach motocyklowych

Użytkownik "kocyk" <kocyx@ZZZriders.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i845kf$4fo$1@news.onet.pl...

Sympatex gorzej oddycha.

A johnny napisał, że sympatex oddycha lepiej.

Data: 2010-10-01 10:45:22
Autor: duddits
W dniu 2010-10-01 10:26, Marcin N pisze:
A johnny napisał, że sympatex oddycha lepiej.

I co teraz? Będziesz liczył głosy? :)

--
duddits
FZ8N

Data: 2010-10-01 12:25:00
Autor: doomin13
Sympatex vs Goretex w butach motocyklowych

A johnny napisał, że sympatex oddycha lepiej.

a przeczytales jego caly wpis? p.s. tez?

doomin13

Data: 2010-10-01 16:51:21
Autor: kocyk
Marcin N wrote:

Użytkownik "kocyk" <kocyx@ZZZriders.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i845kf$4fo$1@news.onet.pl...

Sympatex gorzej oddycha.

A johnny napisał, że sympatex oddycha lepiej.

Trudno. Ja pisze, ze oddycha gorzej i wiem co pisze, a jak ktos jest dociekliwy to sobie sprawdzi dane u producenta i sie przekona.
K.

Data: 2010-10-01 17:16:13
Autor: Marcin N

Użytkownik "kocyk" <kocyx@ZZZriders.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i84shf$72q$2@news.onet.pl...
Marcin N wrote:

[...]

Sugerujesz, że inni nie są dociekliwi? Jeśli masz jakieś linki na potwierdzenie swoich słów - nie zawahaj się ich użyć.

Pisanie "wiem, co mówię" brzmi całkiem zadziornie, ale nie musi być przekonujące dla innych.

Data: 2010-10-01 14:54:06
Autor: The_EaGle
Sympatex vs Goretex w butach motocyklowych
W dniu 2010-10-01 10:20, kocyk pisze:

Sympatex gorzej oddycha.

Odwrotnie, sympatex lepiej oddycha a gorsze parametry słupa wody niz goretex. Goretex na bardziej hardcorowe imprezy. Na co dzien sympatex.

Pozdrawiam
Rafał

Sympatex vs Goretex w butach motocyklowych