Sympatex vs Goretex w butach motocyklowych

Data: 2010-10-01 12:30:04
Autor: doomin13
Sympatex vs Goretex w butach motocyklowych

Zastanawiam się więc, czy jednak poszukać innej firmy używającej goretex. Jakie jest Wasze zdanie na temat: sympatex vs goretex?

Mam od poltora roku Alpinestars SMX5 Waterproof - jezdze az na ulicach pojawia sie full sniegu - nie przemakaja w dojazdach do pracy, ani w trasach takich kolo 200 kilometrow w ciaglym deszczu/ deszczu ze sniegiem
Nie wiem jaka maja membrane bo alpinstars nie podaje w zadnych materialach ale polecam bo dziala
w lato w upaly tez daja rade choc wiadomo ze luks to to nie jest :)

pozdro,
doomin13

Sympatex vs Goretex w butach motocyklowych