Sympatycy PiS-u w akcji.

Data: 2012-05-01 07:40:20
Autor: Pamelo
Sympatycy PiS-u w akcji.
Dnia Tue, 01 May 2012 07:05:48 +0200, stevep napisał(a):

# Kibice śpiewali "Auschwitz-Birkenau tralalala"! #

Ze strony:
http://tiny.pl/hp4gf

Czyatałem na którymś z portali, że chcieli wykoleić pociąg z kibicami
innego klubu. Dzicz, po prostu dzicz! Dziwię się Tuskowi, że nie dobiera
się tym gnojom do skóry! Aż tak się boi, że J.Kaczyński wykorzysta to do
politycznej nagonki na rząd? Walić to! Trzeba zrobić z bandytami porządek w
tym kraju!

Data: 2012-05-01 09:20:24
Autor: leszek niewiadomski
Sympatycy PiS-u w akcji.
Am 01.05.2012 07:40, schrieb Pamelo:
[...]

Od tego chyba nie jest rzad, lecz policja i prokuratura?
ln.

Data: 2012-05-01 09:35:28
Autor: Bogdan Idzikowski
Sympatycy PiS-u w akcji.

Użytkownik "leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:jno2ro$gv7$2online.de...
[...]

Dziwne! A nie Tusk? Przecież on jest obciążany za wszystko. Nawet za stan pogody!

Sympatycy PiS-u w akcji.