Symptom Swiateczego Kierowcy

Data: 2010-10-31 22:39:45
Autor: Mruk
Symptom Swiateczego Kierowcy
- rozni dziwni ludzie: zajedzaja droge bez patrzenia w lusterka, nie
uzywaja kierunkowskazow, jezdza jacys tacy otumanieni.. i wiele wiele
innych dziwnych zachowan

O co kurna chodzi? ;)

jade sobie dziś jezdnią dwupasmową jednokierunkową. Ustawiam się do skrętu w lewo blisko lewej krawędzi. Nagle zaczuna na mnie trąbić baba skręcająca w lewo z prawego pasa. Zatrzymuje się i pytam o co chodzi. Dostaje bluzgi, że powinni mi zabrać PJ bo nie umiem jechać, bo spowodowałem zagrożenie, bo nie umiem skręcać. Nie zakumała a starałem się wytłumaczyć, że w lewo skręca się na jednokierunkowej z lewego pasa. No ale cóż miała na tablicy DWR*. Jak się wieś zapuści do miasta to taki efekt

Symptom Swiateczego Kierowcy