Symptom Swiateczego Kierowcy

Data: 2010-10-31 23:13:01
Autor: Bydlę
Symptom Swiateczego Kierowcy
On 2010-10-31 21:46:11 +0100, lukz <lukz@vp.pl> said:

O co kurna chodzi? ;)

O powszechne, niestety, przekonanie, że wystarczy kupić prawo jazdy (lub samochód), by móc kierować pojazdem.
Może atawizm wyniesiony ze wsi, że każdy może _kuniem_ powozić.

(żeby było dziwniej, ten sam naród już żąda testów dla kierowców autobusów, tirów, samolotów...)

--
Bydlę

Data: 2010-11-02 14:27:12
Autor: Michał Gut
Symptom Swiateczego Kierowcy
Może atawizm wyniesiony ze wsi, że każdy może _kuniem_ powozić.

ja tam mieszkam na wsi ale nie mam bladego pojecia jak kierowac koniem:)
kiedys lata temu sasiad (rolnik) mial konia. zawsze zastanawialo mnie jak on potrafi go 'obslugiwac':)))
zdecydowanie latwiej opanowac 4 kółka

a na powaznie to nie ma co sie dziwic - gdyby zostawic na drodze tylko doswaidcznonych kierowcow to drogi by opustoszaly - nie oszukujmy sie. nie ma szans na to zeby ludzie dobrze potrafili jezdzic. zadne kursy tego nie poprawią w znacznym stopniu - zwyczajnie jak sie mało jezdzi, to i doswiadczenia dupne. "zapominaja" ludzie i tyle.

najlepszy dowod. wiekszosc kierowcow, nawet na naszym fachowym pms;) oblala by teoretyczny z egzaminu na pj :)
sir

Data: 2010-11-02 07:46:07
Autor: Mateusz
Symptom Swiateczego Kierowcy
On 2 Lis, 14:27, Michał Gut <mic...@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl>
wrote:

najlepszy dowod. wiekszosc kierowcow, nawet na naszym fachowym pms;) oblala
by teoretyczny z egzaminu na pj :)

Mam mały staż za kółkiem (zdawałem półtora roku temu), dlatego
pamiętam jakie były jajca jak ludzie mówili, że ryli na pamięć
pytania, zamiast po prostu pomyśleć. Dodam, że chodziło też o pytania
na pierwszeństwo przejazdu (!). Więc wiesz, to czy ktoś obleje taki
test czy też go przejdzie pozytywnie przecież nie jest wyznacznikiem
tego jakim będzie kierowcą... Powiem więcej, ludziom po kursie się
wydaje (mi się tak też wydawało) że są wielce przygotowani do jazdy i
w ogóle - nic ich nie zaskoczy... ale to inna bajka.

Data: 2010-11-02 17:31:25
Autor: Bydlę
Michał Gut wrote:

> ja tam mieszkam na wsi

A ja piszę o pochodzących z takowej.
:-)))

> ale nie mam bladego pojecia jak kierowac koniem:)

Wiśta, hetta, prr! i wio!
Jak ojciec to robili, dziad, pradziad, prapradziad...
;-)))

> a na powaznie to nie ma co sie dziwic - gdyby zostawic na drodze tylko
> doswaidcznonych kierowcow to drogi by opustoszaly

Nota bene że dokładnie ten mechanizm działa w powietrzu.
I nikt nie protestuje (choć ci od ultralekkich kombinują) .

>- nie oszukujmy sie.
> nie ma szans na to zeby ludzie dobrze potrafili jezdzic

Wiem i dlatego optuję za dopuszczaniem do prowadzenia pojadów tylko tych, którzy się do tego nadają.
Mnie nie przekonuje tzw. argument, że "...kupiłem auto to będę nim jeździł bo kupiłem auto".

> najlepszy dowod. wiekszosc kierowcow, nawet na naszym fachowym pms;)
> oblala by teoretyczny z egzaminu na pj :)

A to inna sprawa -  normalny egzamin zdaliby w większości.
Ten nieuczciwy, obliczony na wyciąganie pieniędzy od kursantów, jest łatwy do oblania...

--
Bydlę

Data: 2010-11-02 22:01:43
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 2 Nov 2010 14:27:12 +0100, Michał Gut napisał(a):

najlepszy dowod. wiekszosc kierowcow, nawet na naszym fachowym pms;) oblala by teoretyczny z egzaminu na pj :)

Jak to dobrze, że jestem w mniejszości :D

--
     ___________ (R)

Data: 2010-11-03 16:15:42
Autor: kamil

On 2010-10-31 21:46:11 +0100, lukz <lukz@vp.pl> said:

O co kurna chodzi? ;)

O powszechne, niestety, przekonanie, że wystarczy kupić prawo jazdy (lub samochód), by móc kierować pojazdem.
Może atawizm wyniesiony ze wsi, że każdy może _kuniem_ powozić.

Bardziej martwilbym sie o powrzechne przekonanie o wlasnych nieziemskich umiejetnosciach internetowych ekspertow. ;)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-11-03 16:18:17
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 3 Nov 2010 16:15:42 -0000, kamil napisał(a):

Bardziej martwilbym sie o powrzechne przekonanie o wlasnych nieziemskich umiejetnosciach internetowych ekspertow. ;)

Zwłaszcza tych co kibordłorjorują w usenecie zamiast pójść na lekcję języka
polskiego... :-/

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-11-04 09:27:47
Autor: kamil

"Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> wrote in message news:19orrqpmiato4.dlglepper.institute.com...
[...]

Uroki konczenia szkoly w innym jezyku, staram sie jak moge panie kolego. A przynajmniej nie czepiam sie bledow z braku merytorycznych argumentow. :)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-11-04 11:02:12
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 4 Nov 2010 09:27:47 -0000, kamil napisał(a):

Uroki konczenia szkoly w innym jezyku, staram sie jak moge panie kolego. A przynajmniej nie czepiam sie bledow z braku merytorycznych argumentow. :)

Pokaz olewania merytorycznych argumentów zrobiłeś już conajmniej kilka
razy, szkoda się wysilać.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-11-04 11:19:15
Autor: kamil

"Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> wrote in message news:1osj5jhniqqjz$.dlglepper.institute.com...
[...]

Z czym tu argumentowac? Z przekonaniem "wszyscy jezdzacy od swieta to idioci, tylko ja jestem miszcz i zjezdzac mi z drogi"? Takim wlasnie ci emeryci toczacy sie majestatycznie w skodach jezdza znicze zapalac.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-11-04 20:51:36
Autor: Bydlę
kamil wrote:

> "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> wrote in message

> Bardziej martwilbym sie

Nie rób tego w przypuszczającym niekoreślonym czasie przyszłym.
Martw się po prostu.
:-)

> o powrzechne

O drzizas...
;>

> przekonanie o wlasnych nieziemskich
> umiejetnosciach internetowych ekspertow. ;)

A po co mieszać w to metodę komunikacji
Experci są expertami, eksperci ekspertami,  znawcy znawcami, znaffcy znaffcami...
Jeden pies, jak odczytałeś wiadomość.

--
Bydlę

Symptom Swiateczego Kierowcy