Symulancja mSavera

Data: 2012-09-30 09:17:14
Autor: Piotr Hołda
Symulancja mSavera
Założenia: 3 października uruchamiam promocję 7% i wpłacam pewną kwotę na mSaver. Ustawiam opcję z regularnymi wpłatami np na 15. dzień miesiąca, następnie dzwonię na mLinię i zawieszam wpłaty. Promocyjne oprocentowanie trwa 6 miesięcy a więc do 2 kwietnia 2013.
Jeżeli komuś się będzie chciało, proszę o sprawdzenie, czy dobrze to wymyśliłem :)

Data Tytuł Kwota Saldo
2012-10-03 Wpłata 9726,05 9726,05
2012-10-31 Odsetki 52,23 9778,28
2012-10-31 Podatek -9,93 9768,35
2012-11-30 Odsetki 56,20 9824,55
2012-11-30 Podatek -10,68 9813,87
2012-12-31 Odsetki 58,35 9872,22
2012-12-31 Podatek -11,09 9861,13
2013-01-31 Odsetki 58,63 9919,76
2013-01-31 Podatek -11,14 9908,62
2013-02-28 Odsetki 53,21 9961,83
2013-02-28 Podatek -10,11 9951,72
2013-03-31 Odsetki 59,17 10010,89
2013-03-31 Podatek -11,25 9999,64
2013-04-02 Odsetki 3,84 10003,48
2003-04-02 Podatek -0,73 10002,75

Data: 2012-10-04 04:08:52
Autor: matebe
Symulancja mSavera
W dniu niedziela, 30 września 2012 18:17:14 UTC+2 użytkownik Piotr Hołda napisał:
[...]

można poza uruchomionymi zaokrągleniami, regularnymi wpływami z eKONTA zasilić rachunek mSAVERa z innego banku, niczym zwykłe oszczędnościowe w każdym innym?

Data: 2012-10-04 04:44:01
Autor: Piotr Hołda
Symulancja mSavera
W dniu czwartek, 4 października 2012 13:08:53 UTC+2 użytkownik matebe napisał:

można poza uruchomionymi zaokrągleniami, regularnymi wpływami z eKONTA zasilić rachunek mSAVERa z innego banku, niczym zwykłe oszczędnościowe w każdym innym?

Z innego banku nie próbowałem ale nie widzę przeciwwskazań. mSaver ma normalny numer, jak każdy rachunek bankowy. ja zasiliłem przelewem z eKonta.

Data: 2012-10-04 14:22:16
Autor: SQLwiel
Symulancja mSavera
W dniu 2012-10-04 13:44, Piotr Hołda pisze:
[...]

Można wprost na mSaver (u mnie ma nazwę "Skarpeta"). Ale trzeba pamiętać, żeby co miesiąc cyknąć 1k na eK.

--

Dziękuję i pozdrawiam.   SQLwiel.

Data: 2012-10-04 10:08:14
Autor: xbartx
Symulancja mSavera
Dnia Sun, 30 Sep 2012 09:17:14 -0700, Piotr Hołda napisał(a):

[...]

Trzeba było chociaż ustawić te regularne wpłaty na 1 zł ;)

Data: 2012-10-04 03:22:24
Autor: Piotr Hołda
Symulancja mSavera
W dniu czwartek, 4 października 2012 12:08:15 UTC+2 użytkownik xbartx napisał:
Trzeba było chociaż ustawić te regularne wpłaty na 1 zł ;)

W jakim celu?

Data: 2012-10-04 03:23:44
Autor: Piotr Hołda
Symulancja mSavera
W dniu czwartek, 4 października 2012 12:22:25 UTC+2 użytkownik Piotr Hołda napisał:
W dniu czwartek, 4 października 2012 12:08:15 UTC+2 użytkownik xbartx napisał:

> Trzeba było chociaż ustawić te regularne wpłaty na 1 zł ;)

W jakim celu?

BTW symulacja już się rypnęła bo mBank mi zaksięgował jakieś odsetki nazajutrz po uruchomieniu promocji.

Symulancja mSavera