Symulator FDD 1,44"

Data: 2009-03-10 23:06:11
Autor: Krawat
Symulator FDD 1,44"
Wszyscy chyba korzystali kiedyś z Daemon Tools, do symulacji CD-ROM, natomiast
ja potrzebuję za symulować istnienie napędu A: czyli stacji dyskietek, spotkał
się ktoś może z takim symulatorem??

Data: 2009-03-11 00:12:00
Autor: BartekK
Symulator FDD 1,44"
Krawat pisze:
Wszyscy chyba korzystali kiedyś z Daemon Tools, do symulacji CD-ROM, natomiast
To rozwiązanie programowe. NTG ;)

ja potrzebuję za symulować istnienie napędu A: czyli stacji dyskietek, spotkał
się ktoś może z takim symulatorem??
Sprzętowo? Niezbyt, choć były takie pomysły.
Programowo? NTG, ale w jakim systemie? NT/2K/XP ? Wsadz pendrive, zmien mu literę na A: i już masz...

Data: 2009-03-11 00:27:48
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Symulator FDD 1,44"

Wszyscy chyba korzystali kiedyś z Daemon Tools, do symulacji CD-ROM, natomiast
ja potrzebuję za symulować istnienie napędu A: czyli stacji dyskietek, spotkał
się ktoś może z takim symulatorem??

Jaki sprzęt masz?
Jak HP z iLO to się da.
;-)

zyga

Data: 2009-03-11 03:05:17
Autor: Kamikazee
Symulator FDD 1,44"
Krawat pisze:
Wszyscy chyba korzystali kiedyś z Daemon Tools, do symulacji CD-ROM, natomiast
ja potrzebuję za symulować istnienie napędu A: czyli stacji dyskietek, spotkał
się ktoś może z takim symulatorem??

Nie symulator tylko emulator.
http://kamikaze.mp.waw.pl/windows/wirtualny-ram-dysk/

--
http://kamikaze.mp.waw.pl/
Gaz pieprzowy, obezwładniający, łzawiący, który wybrać?

Data: 2009-03-11 07:15:22
Autor: nom
Symulator FDD 1,44"
http://webscripts.softpedia.com/script/Development-Scripts-js/Complete-applications/Virtual-Floppy-Drive-39797.html

mozna tez uzyc polecenia 'subst' pod windowsem. Wszytsko zalezy czemu ma sluzyc ten naped FDD (np. płatnik spoko działa jak się jakiś katalog przyłączy substem). :-)

Data: 2009-03-11 06:49:15
Autor: Krawat
Symulator FDD 1,44
No tak kompletnie zapomniałem że można zrobić coś takiego jak RAM-disk!
Ale kiedy to się robiło ;)

A problem nie polega na tym że nie mam napędu, tylko nie mam żadnej dyskietki,
bo  od dobrych kilku lat żadnej nie używałem i żeby było zabawniej wszystkie
wywaliłem miesiąc temu :)

dzięki za wszystkie porady!

Data: 2009-03-11 20:44:05
Autor: Wiktor S.
Symulator FDD 1,44
A problem nie polega na tym że nie mam napędu, tylko nie mam żadnej
dyskietki, bo  od dobrych kilku lat żadnej nie używałem i żeby było
zabawniej wszystkie wywaliłem miesiąc temu :)

Wciąż są do kupienia i kosztują tyle samo co trzy tysiące razy większe płyty DVD ;-)

--
Azarien

Data: 2009-03-11 08:03:27
Autor: Marrcino
Symulator FDD 1,44"
Krawat pisze:
Wszyscy chyba korzystali kiedyś z Daemon Tools, do symulacji CD-ROM, natomiast
ja potrzebuję za symulować istnienie napędu A: czyli stacji dyskietek, spotkał
się ktoś może z takim symulatorem??

Polecenie subst idealnie sie do tego nadaje.

Marrcino

Data: 2009-03-11 09:53:37
Autor: Tomasz Jasiński
Symulator FDD 1,44"
Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 10 Mar 2009 23:06:11 +0000 (UTC)  doszła do mnie wiadomość  <gp6rp3$e5a$1@inews.gazeta.pl>  od "Krawat" <aveva@NOSPAM.gazeta.pl>  :

Wszyscy chyba korzystali kiedyś z Daemon Tools, do symulacji CD-ROM, natomiast
ja potrzebuję za symulować istnienie napędu A: czyli stacji dyskietek, spotkał
się ktoś może z takim symulatorem??

Kiedyś znalazłem coś takiego (plugin do TC):
http://flint-inc.ru/eng/info/virtualdisk.html
ale nie miałem okazji wypróbować.

Data: 2009-03-13 22:42:28
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Symulator FDD 1,44"

"Krawat" gp6rp3$e5a$1@inews.gazeta.pl

Wszyscy chyba korzystali kiedyś z Daemon Tools, do symulacji CD-ROM, natomiast
ja potrzebuję za symulować istnienie napędu A: czyli stacji dyskietek,

Emulacji. Możesz zobaczyć WinImage.
Dobre są też maszyny wirtualne. ;)

Symulator FDD 1,44"