Symulator FDD 1,44"

Data: 2009-03-11 07:15:22
Autor: nom
Symulator FDD 1,44"
http://webscripts.softpedia.com/script/Development-Scripts-js/Complete-applications/Virtual-Floppy-Drive-39797.html

mozna tez uzyc polecenia 'subst' pod windowsem. Wszytsko zalezy czemu ma sluzyc ten naped FDD (np. płatnik spoko działa jak się jakiś katalog przyłączy substem). :-)

Data: 2009-03-11 06:49:15
Autor: Krawat
Symulator FDD 1,44
No tak kompletnie zapomniałem że można zrobić coś takiego jak RAM-disk!
Ale kiedy to się robiło ;)

A problem nie polega na tym że nie mam napędu, tylko nie mam żadnej dyskietki,
bo  od dobrych kilku lat żadnej nie używałem i żeby było zabawniej wszystkie
wywaliłem miesiąc temu :)

dzięki za wszystkie porady!

Data: 2009-03-11 20:44:05
Autor: Wiktor S.
Symulator FDD 1,44
A problem nie polega na tym że nie mam napędu, tylko nie mam żadnej
dyskietki, bo  od dobrych kilku lat żadnej nie używałem i żeby było
zabawniej wszystkie wywaliłem miesiąc temu :)

Wciąż są do kupienia i kosztują tyle samo co trzy tysiące razy większe płyty DVD ;-)

--
Azarien

Symulator FDD 1,44"