Symulator lotu w Google Earth

Data: 2012-02-08 13:00:03
Autor: Kurz
Symulator lotu w Google Earth
W dniu 2012-02-08 12:15, grzech pisze:
Dzisiaj się dowiedziałem, że w Google Earth jest symulator lotu. Jeśli o
tym nie wiecie to możecie sprawdzić. Jak go uruchomić

Wiesz może jak się w tym obsługuje przepustnice? Mam wrażenie, że tego
nie zaimplementowali, ale moĹĽe siÄ™ mylÄ™?

--
z prochu powstałeś, w kurz się obrócisz

Data: 2012-02-08 15:16:34
Autor: twistedme
Symulator lotu w Google Earth

Wiesz może jak się w tym obsługuje przepustnice? Mam wrażenie, że tego
nie zaimplementowali, ale może się mylę?

http://tinyurl.com/7otnuo3

pozdro
Przemek

Data: 2012-02-08 16:14:47
Autor: Kurz
W dniu 2012-02-08 15:16, twistedme pisze:
Wiesz może jak się w tym obsługuje przepustnice? Mam wrażenie, że tego
nie zaimplementowali, ale może się mylę?

http://tinyurl.com/7otnuo3

Dzięki! Wyszedłem na lenia... :(

--
z prochu powstałe¶, w kurz się obrócisz