Symulowanie urządzenia USB przez komp uter

Data: 2009-09-17 08:14:35
Autor: Dominik & Co
Symulowanie urządzenia USB przez komp uter
PC napisał(a):

Czy to ma szansę zadziałać? W jakim stopniu USB steruje się programowo, bo jest przecież stos USB, który załatwia dużą część komunikacji?

USB jest asymetryczne: host i podłączone urządzenia (devices).

Czy da się, żeby host udawał device (programowo), tego nie wiem.

--
Dominik (& kąpany)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP

Data: 2009-09-17 08:50:08
Autor: Patryk Włos
[...]

Generalnie się nie da. W odniesieniu do konkretnych klas urządzeń się da, o ile urządzenia to wspierają.

Np. miałem kiedyś aparat cyfrowy HP Photosmart 320, który można było zestawić bezpośrednio z drukarką do zdjęć.

Słyszałem też, że niektóre odtwarzacze MP3 można zestawić bezpośrednio z pen drivem lub dyskiem zewnętrznym.

--
Zobacz, jak się pracuje w Google:
http://pracownik.blogspot.com

Symulowanie urządzenia USB przez komp uter