Syn Iwony Hartwig nie PRACUJE zawodowo. On się tylko ZAWODOWO uspołecznia.

Data: 2018-05-24 00:25:16
Autor: A. Filip
Syn Iwony Hartwig nie PRACUJE zawodowo. On się tylko ZAWODOWO uspołecznia.
https://news.google.com/story/dDWwOmDkobF9WgMMVgl3U-UnEHHUM?hl=pl&ned=pl_pl
http://niezalezna.pl/226019-to-juz-sie-robi-groteskowe-iwona-hartwich-moj-syn-nie-pracuje-zawodowo-on-sie-uspolecznia
23.05.2018, godz. 16:33
To już się robi groteskowe. Iwona Hartwich: "mój syn nie pracuje
zawodowo, on się uspołecznia"

- To jest uspołecznianie, to nie jest praca zawodowa - powiedziała
jedna z protestujących w Sejmie matek osób niepełnosprawnych Iwona
Hartwich, odnosząc się do oświadczenia Fundacji z Widokiem, że jej syn
jest zatrudniony w fundacji. Wcześniej Hartwich przekonywała,
że... jej syn nie pozostaje bez pracy i nie może jej znaleźć. [...]

--
A. Filip