Syn Kalemby nie zrezygnuje z pracy. "Ojciec mi nie pomógł

Data: 2012-07-30 23:12:39
Autor: aakpl
Syn Kalemby nie zrezygnuje z pracy. "Ojciec mi nie pomógł
syn Tuscka też
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:501698a3$0$1215$65785112news.neostrada.pl...
Nie zrezygnuję z pracy w Agencji Rynku Rolnego - powiedział w TVN24 Daniel Kalemba, syn nowego ministra rolnictwa Stanisława Kalemby.

Ojciec nie pomógł mi w zdobyciu pracy w Agencji Rynku Rolnego - to że tu pracuję,  to tylko moja zasługa. To co osiągnąłem, osiągnąłem sam - powiedział syn ministra rolnictwa Daniel Kalemba w TVN24.

W piątek premier Donald Tusk, powołując Stanisława Kalembę na ministra rolnictwa powiedział, że oczekuje od jego syna, że zrezygnuje z posady w Agencji Rynku Rolnego. Wicepremier Waldemar Pawlak zapewnił Tuska, że syn Kalemby odejdzie.

http://tiny.pl/h4n13

W naszej gminie mamy więcej rozsądnych ludzi. Pewna pani pracowała w Urzędzie Gminy coś koło 15 lat zaczynając od referentki, a kończąc na kierowniczce jakiegoś tam działu czy cuś.
I gdy jej mąż został wybrany burmistrzem, nikomu do głowy nawet nie przyszło, żeby żądać od jego żony odejścia z pracy w UG. Skończyło się tym, że on w następnych wyborach przepadł, a żona dalej pracuje. I tak ma być!

Młody Kalemba ma całkowitą rację. A wszyscy, którzy żądają jego odejścia, niech go cmokną tam, gdzie słońce nie dochodzi, o ile im na to pozwoli!

-- Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoją karierę polityczną".

Syn Kalemby nie zrezygnuje z pracy. "Ojciec mi nie pomógł