Synagoga rzymsko-katolicka

Data: 2010-01-13 13:38:17
Autor: Grzegorz Z.
Synagoga rzymsko-katolicka
Dnia Wed, 13 Jan 2010 13:35:27 +0100, mkarwan napisał(a):

I dopiero teraz dostrzegłam, że na terenie kościoła w Nadarzynie stoi ogromny, ( i jak się później dowiedziałam) największy w Europie ośrodek świadków Jehowy! Budynek ten nie jest ogrodzony, stoi obok kościoła i ci którzy w Jezusa - Mesjasza nie wierzą

Bzdura do kwadratu. --

Data: 2010-01-13 14:22:25
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:8guxy00a4npx.fbr2rqjig6vd.dlg40tude.net...
[...]

Co jest bzdurą w tym co napisała Ogińska?

Data: 2010-01-13 14:37:49
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 13 Jan 2010 14:22:25 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Że jehowcy nie uznają legendarnego Żyda z Nazaretu za mesjasza.

Data: 2010-01-13 17:09:12
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 13 Jan 2010 16:05:07 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Uznają.

Z tym że - podobnie jak i wy - nie nazywają go legendarną postacią a "synem
bożym"

Data: 2010-01-13 20:25:04
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:11jjs538f4hu9.axcu1mo3ce7u$.dlg40tude.net...
[...]

Przedstaw dowody, bo mi sie wydaje, ze chyba nie.

Data: 2010-01-13 21:27:10
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 13 Jan 2010 20:25:04 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Źle się wam wydaje, nie po raz pierwszy zresztą.

http://www.watchtower.org/p/bh/article_04.htm

Data: 2010-01-13 22:19:22
Autor: mkarwan

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:s2it2iy298ns$.sy5a6mi3lndr$.dlg40tude.net...
Przedstaw dowody, bo mi sie wydaje, ze chyba nie.

Źle się wam wydaje, nie po raz pierwszy zresztą.

Nie można z tobą prowadzić normalnej dyskusji, bo przychodzi taki moment, ze zaczynasz z siebie robiąc idiotę, tak jak teraz zwracając się per wy jak komuch.

Data: 2010-01-13 22:59:35
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 13 Jan 2010 22:19:22 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Znaczy dowody okazały się niewystarczające?

Data: 2010-01-13 14:22:48
Autor: brat_olin
Synagoga rzymsko-katolicka
"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote

Jesteś jehowcem?

Byłem.

Czy z jehowitami nie jest tak jak z katolikami
- raz jehowita, zawsze jehowita?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-01-13 14:40:12
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 13 Jan 2010 14:22:48 +0100, brat_olin napisał(a):

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote

Jesteś jehowcem?

Byłem.

Czy z jehowitami nie jest tak jak z katolikami
- raz jehowita, zawsze jehowita?

Nie, od jehw w przeciwieństwie katolików można się wypisać. Nazywa się to
"odłączeniem". Przestajesz być wtedy śJ. Z kolei po "apostazji" w kościele kat. pozostajesz nadal ochrzczonym
katolikiem, który jedynie "publicznie wyparł się wiary".

Data: 2010-01-13 16:00:39
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1wt9rm2g0t44d$.2lglf6e0wwbb$.dlg40tude.net...
[...]

Kto ci broni uważać się za nieochrzczonego niekatolika?

Data: 2010-01-13 17:09:39
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 13 Jan 2010 16:00:39 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Ale ja jestem ochrzczonym katolikiem!

Synagoga rzymsko-katolicka