Synagoga rzymsko-katolicka

Data: 2010-01-13 19:12:32
Autor: boukun
Synagoga rzymsko-katolicka

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
Dlatego po tym całym zdarzeniu, zupełnie nie zaskoczyła mnie kuriozalna wypowiedź abp Nycza, który w wywiadzie udzielonym "Niedzieli" stwierdził: "Współczesny kościół nie potrzebuje przywódcy, kogoś na wzór kard. Wyszyńskiego"

Tak, tak! Jaki pan, taki kram!
Kościół nie potrzebuje kardynała Wyszyńskiego, kościół potrzebuje menor,

Widzisz mkarwan, zawsze wiedziałem, że z ciebie będą jeszcze ludzie. Wrażliwa dusza jesteś...

boukun

Synagoga rzymsko-katolicka